ג'קי אזולאי על בעלה: "הוא לא מכניס כסף הביתה" הגולשים זועמים!!!

בעקבות הכתבה עליה בשישי האחרון היא אמרה: "אני לא חושבת שמה שאמרתי היה כזה גרוע – אבל זה תמיד קשה לקבל כאלה תגובות מאנשים".

ההתקפות על ג'קי אזולאי החלו בעקבות הריאיון החושפני שלה ושל האקס בערוץ 13 ביום שישי האחרון, שהוביל למתקפה של גולשים על ג'קי והיום, כאמור, יצא ישראל להגנתה באינסטגרם כאשר ג'קי עצמה החליטה להגיב על הדברים הקשים שנאמרו עליה: "זה ידוע שאין לי לשון עדינה, אבל אני לא חושבת שמה שאמרתי היה כזה גרוע. זה אף פעם לא כיף לספוג קללות. זה תמיד קשה לקבל כאלה תגובות מאנשים".

אז מה הוביל את השניים לפרק את החבילה? תלוי את מי שואלים. מול המצלמות הם התווכחו על השאלה "מי מפרנס יותר?", מספרים על הלילות הקשים, ומסבירים למה הם עדיין גרים יחד. מה שבטוח – כיום, היא מרגישה הרבה יותר משוחררת. כאמור, ישראל יצא להגנתה באינסטגרם ובין היתר כתב כי "מה שיש בין בני זוג רק הם יודעים, לא משנה כמה ואיך זה נראה כלפי חוץ".

עוד הוסיף: "אני עומד מאחורי כל מילה שהעליתי לסטורי, כי זאת האמת המוחלטת. המטרה שלי היא להסביר שיש לב ובן אדם מאחורי כל מילה, וכן, אני קם להגנת האמא של ילדיי. כשהאצבע קלה על המקלדת, יש פגיעה מוחצת ותמיד אפשר להגיב בצורה מכובדת יותר. מטבע הדברים בעולם, תיקחו כל כתבה שהיא, תורידו את המוזיקה, את העריכה המגמתית, את השאריות של הצהוב – ואולי אז תקבלו מציאות אמיתית כמו שהיא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן