הפקת "האח הגדול" לא רוצה את פרסיליה קשתי בעונה החדשה

אחרי הפרסום הבלעדי כאן באתר, שפריסיליה קשתי רוצה להיכנס לבית "האח הגדול", ראש מועצת גן יבנה הגיב על המהלך: " את הביזיון הזה חובה להחרים".

האם כוכבת הרשת, פרסיליה קשתי תיכנס לבית האח הגדול? השבוע פרסמנו כי הפקת האח קיבלה הצעה להכניס את קשתי לבית הכי מפורסם במדינה בעוד שבועיים, כאשר בית האח הגדול ייפתח לראשונה וברשת מכוונים לשמות מוכרים או כאלה שמקושרים לשמות גדולים. כוכבת הרשת פריסיליה קשתי דרסה והפקירה למוות את דוד מזרחי, בן 82 במותו. לפורטל עומרי חיון נודע שהפקת התוכנית מסרבת בתוקף להכניס את פריסיליה קשתי לבית אבל מדובר במהלך ציני בזמן ששולה זקן שהייתה בכלא תשתתף בעונה החדשה של "האח הגדול".

היא השתחררה מכלא נווה תרצה לאחר שעונשה, שעמד על 24 חודשי מאסר, קוצר בשליש. קשתי, שהמשיכה לחגוג באינסטגרם במהלך שהותה בכלא, שוחררה שחרור מינהלי בין היתר בשל הצפיפות בכלא, ומחוץ לכותליו חיכתה לה לימוזינה. כזכור פרסמנו לאחרונה בפורטל עומרי חיון שפריסיליה קשתי רוצה להיכנס לבית בשביל לנקות את שמה.

ראש המועצה, דרור אהרון התייחס לאפשרות שקשתי תיכנס לבית האח ושיתף את הפוסט מעמוד הפייסבוק של פורטל עומרי חיון וכתב: "את הביזיון הזה חובה להחרים. עד כמה נמוך ניתן לרדת. ליבי עם משפחת מזרחי דוד ז"ל אותו דרסה והפקירה. ברוב חוצפה וללא בושה יצאה מהכלא עם לימוזינה כעת פרסום באח הגדול מה המסר שלכם לדור הצעיר. מרתיח ומכעיס".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן