דיירי "האח הגדול 2021" יכנסו לשבועיים של בידוד

בשל החשש לקורונה, משתתפי האח הגדול נדרשים להיות שבועיים בבידוד: שבוע אחד בבית שלהם ושבוע נוסף בבית מלון.

עונת הקורונה של האח הגדול תצא לדרך בעוד שבועיים ונראה שההכנות של ההפקה העלו הילוך. בשל החשש לקורונה, משתתפי האח הגדול נדרשים להיות שבועיים בבידוד: שבוע אחד בבית שלהם ושבוע נוסף בבית מלון. יש לציין כי בעונות רגילות נכנסו המתמודדים ליומיים של בידוד. ומה לגבי העובדים והצלמים? גם הם שיעבדו בצמוד לדיירים החדשים יצטרכו לשמור על מרחק בתקופה הקרובה.

נראה כי בהפקה משקיעים הרבה מאוד מחשבה ועבודה מאומצת כדי להצליח לנהל את העונה של האח הגדול ללא הפתעות סביב הקורונה. מה עוד יקרה? בעונה החדשה יאלצו להפחית משמעותית את כמות האורחים שיכנסו לבית במסגרת משימות, כאשר האופציה הבטוחה והכדאית ביותר היא לבטל בכלל כניסה של אורחים לבית.

המשימות יהיו נקודתיות ויקשרו אך ורק לדיירי הבית מאחר ואסור לאורחים להיכנס. במתחם יקפידו על חיטוי ומדידת חום כאשר בהפקת האח הגדול כבר שיבצו קפסולות שונות של צלמים, עובדים, תאורנים, סדרנים. אם תהיה הדבקה והם יצטרכו להיכנס לבידוד, עדיין יהיה צוות שימשיך לעבוד בלי צורך להפסיק את העונה. מהפקת התוכנית נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות סביב עליית העונה החדשה של 'האח הגדול', שתעלה ב-5 בדצמבר ברשת 13, ומבטיחים שגם העונה החדשה תפתיע ותסקרן, וכשיהיה מה לעדכן נעשה זאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן