נחשפת: מכאן רוני נדלר מ"אהבה חדשה" מוכרת לכם

כוכבת אהבה חדשה עשתה רושם של בחורה שמוכרת מהעבר להרבה צופים – ערכנו בדיקה ומצאנו מאיפה בדיוק היא מוכרת לכל אחד מכם.

השם שלה מוכר לכם וגם הפרצוף שלה מזכיר לכם נשכחות מאחר והיא הייתה כוכבת ילדים בילדותה. רוני נדלר שיחקה במגוון הצגות ופרויקטים מגיל צעיר. ביניהם בתפקיד אור ב"ארבעה בעקבות החג" ששודר בערוץ הילדים וכמובן את אוס בעונתה השלישית. רוני נדלר בת ה-30 המשיכה לפזז על הבמות, עד שעשתה קאט לתחום הזה בחייה.

בעברה היא הייתה זמרת בלהקת חיל האוויר וכשחקנית בתיאטרון צה"ל ואף הוציאה מספר סינגלים לתחנות הרדיו. כיום היא מתגוררת בגבעתיים עם אביה והיא בעיצומה של הסבה מקצועית מתחום הבמה לכיוון תחום ההייטק. אנחנו נזכיר לכם כי רק לאחרונה פרסמנו שזוגיות עם ערן כבר לא תהיה לה בגלגול הזה כנראה, זאת למרות שהיה נראה שהם בדרך הנכונה אבל הסיפור בין השניים הסתיים.

ערן חשב שאם יש מישהי שמשוגעת מספיק להגיע לתוכנית כזאת כמוהו, יש להם כבר קליק ראשון. ואכן היה כזה בהתחלה אבל זה תם מהר מהצפוי. ומה לגבי רוני נדלר? היא, כמו כל אחת מהבנות שהגיעו לסדרה, פגשה לראשונה את הגבר שעבר לגור איתה. אחרי שגרו יחד 3 ימים, היא הייתה חייבת להחליט: להמשיך ביחד או לתת הזדמנות למישהו חדש? בעזרת מומחים עבר הזוג תהליך מואץ ואינטנסיבי, למדו על עצמם ועל הזוגיות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן