מעבירה מסרים? בריטני פרסמה תמונה עם שרשרת מגן דוד וחמסה

בעבר דווח שבריטני ספירס החלה לשמור כשרות והתמונה האחרונה שהיא העלתה לרשת מחזקת את זה שהיא מתקרבת ליהדות.

בריטני פרסמה תמונה עם שרשרת מגן דוד וחמסה, הדבר לא מפתיע את מעריציה הקרובים ביותר מאחר ובעבר דווח שהיא החלה לשמור כשרות והתמונה האחרונה שהיא העלתה לרשת מחזקת את זה שהיא מתקרבת ליהדות. כזכור, בשנת 2008, הפכו אביה של ספירס ועורך דינה לאפוטרופוסים החוקיים שלה באופן קבוע עבור טיפול בענייניה האישיים ומאז היא החלה בצעדים לעבר שמירת כשרו, והתעניינות בדת היהודית.

בעבר אחותה הקטנה של בריטני ספירס ג'יימי לין ספירס, יצאה להגנתה באינסטגרם ולאחרונה גם אחיה הגדול בריאן דיבר: "היא נמצאת בדבר הזה כבר די הרבה זמן. ברור שהיה צורך בזה בהתחלה", כך אמר על האפוטרופסות של אחותו. יש לציין כי לפני שנה וחצי ג'יימי ספירס ויתר על תפקידו כאפוטרופוס בשל בעיות בריאותיות. הוא אף סבל מקרע במעי שהעמיד אותו בסכנת מוות.

האפוטרופסות הזמנית של הזמרת הוארכה עד סוף 2020 ואחיה סיכם: "היא תמיד רצתה לצאת מזה. זה מאוד מתסכל. בין אם מישהו ניגש בנועם כדי לסייע או מגיע עם גישה לא נעימה, כשיש לך מישהו שכל הזמן אומר לך לעשות משהו זה חייב להיות מתסכל. היא רצתה לצאת מזה כבר זמן מה. כולם תורמים, במידה מסוימת, מעט כדי לדאוג שהכל ימשיך לפעול".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן