הסכסוך העסקי של ליאן ואביתר מהמירוץ למיליון נחשף

רגע לפני שארזו את הציוד נקלע הזוג הנשוי לסכסוך עסקי ושקלו לבטל את השתתפותם העונה במירוץ למיליון – אז מי ניסה לשדוד אותם?

ליאן וינמן ואביתר נגר אמנם רק התחתנו מספר חודשים לפני שהחליטו לצאת להרפתקה של חייהם ולהתמודד בתכנית הריאליטי האקסטרימית, אבל עד לפני הטיסה הם ניצבו בפני המשימה הקשה בחייהם – סכסוך משפטי. רגע לפני שארזו את הציוד נקלע הזוג הנשוי לסכסוך עסקי ושקלו לבטל את השתתפותם העונה.

אז מה קרה? בשנת 2013 הקימה ליאן את העסק "סטורפייס", אופנת בגדים – העסק החל בקטן וכעבור שנתיים החל לתפוס תאוצה וגדל. בשנת 2017 היא ובעלה אביתר צירפו עוד שותף לעסק שהבטיח להביא אותם להכנסות גבוהות יותר אבל בפועל הוא ניצל אותם וניסה להשתלט על הענינים שם.

ליאן ואביתר ניהלו מאבק משפטי ממושך ולפני חודשיים הצדדים, בהחלטת בית המשפט, שמעו כי הפעילות של "סטורפייס" הושבה לליאן ואביתר.  הזוג שמח מאד וכעת התפנה לנצל בחזרה את הפלטפורמה על מנת להחזיר לכל אלפי הלקוחות שלהם יחס ופיצוי. אגב, הזוג המאושר, שמנהל זוגיות כבר למעלה משש שנים, עשו מה שכל מפורסם מתחיל עושה והעלו תמונה לעמוד האינסטגרם שלהם בה חושפת וינמן בטן הריונית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן