נחשפת: נטע ברזני מדברת על הפרעות האכילה הקשות שהיו לה

כוכבת המירוץ למיליון חשפה את הבעיות הקשות שהיו לה כאשר ירדה כמעט 40 ק"ג בשנים האחרונות

נטע ברזני חשפה את הפרעות האכילה שהיו לה בשנים האחרונות ואמרה: "לא רציתי לצפות בפרקים. על המסך זה מישהי בריאה מלאה אבל עם הפרעות אכילה מאוד קשות, מישהי שסתם אוכלת. רואה את עצמה וממורמרת". בשיא של המחלה, חשפה ברזני כי הגיעה ל85 קילו ובשפל היא הורידה עד ל-43 ק"ג. פשוט מטורף הנתון הזה.

כשהייתה בת 15 היא הגיעה לסוכנות דוגמנות וקיבלה הערה על המשקל שלה. מאז, עברה תקופה של הרעבות קיצוניות והשילה במהירות קילוגרמים. עוד אמרה נטע: "הייתי אוכלת קוטג 1 אחוז שומן, מקיאה אותו ורצה 10 קילומטר באותו יום. באותו שבוע התאשפזתי. אני מרחמת על אותה ילדה שבתמונה שבא לה שיראו כמה היא רזה וחולה. היו לי בולמוסים מאוד קשים הייתי נכנסת לחדר ואוכל כמו חיה,לא הייתי מסכימה שיראו אותי".

עוד אמרה: "זה אכילה כפייתית, אתה אוכל מצורך רגשי. היה יום שהלכתי לסופר קניתי חטיפים והייתי אוכל שתי חבילות של חטיפי אנרגיה וחבילה של כריות. אחרי זה הייתי מרגישה עם עצמי נורא, אחרי זה בוכה שאכלתי את זה. רק מישהי שעברה את זה תבין מה זה, וזה נורא. המלחמה שלי הייתה נטע נגד נטע אבל אז זה נהיה 'נטע נגד המירוץ', נגד 'היעד הבא'. סוף סוף חייתי משהו אחר חוץ משירותים אוכל ומטבח ומאז המירוץ השני לפני שנתיים אני יכולה להגיד שאני בריאה. אני מבטיחה לעצמי שאני לא אחזור לשם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן