ומה יקרה אם דייר ידבק בקורונה? כל הסודות על העונה החדשה של "האח הגדול"

צוות ההפקה של האח הגדול נערך בענק לעונה הבאה וחרף משבר הקורונה עושים של הכל כדי שכל המתמודדים יעברו בשלום את העונה בלי הפתעות

הדיירים החדשים של האח הגדול יכנסו לבידוד של שבוע שלם עוד לפני כניסתם לבית המפורסם. אנו נזכיר לכם כי בכל העונות הקודמות נכנסו הדיירים לבית מלון לתקופה בת יומיים. מה עוד? כל הדיירים החדשים יעברו בדיקות קורונה לפני כניסתם לבתי המלון, כאשר חלק מהעובדים, בדגש על אלה שיבואו במגע עם הדיירים, יהיו גם הם בבידוד טרם עליית העונה החדשה ב5/12.

אין ספק כי בהפקה משקיעים הרבה מאוד מחשבה ועבודה מאומצת כדי להצליח לנהל את העונה של האח הגדול ללא הפתעות סביב הקורונה. מה עוד יקרה? בעונה החדשה יאלצו להפחית משמעותית את כמות האורחים שיכנסו לבית במסגרת משימות, כאשר האופציה הבטוחה והכדאית ביותר היא לבטל בכלל כניסה של אורחים לבית. כנראה שהמשימות יהיו נקודתיות ויקשרו אך ורק לדיירי הבית מאחר ואסור לאורחים להיכנס.

במתחם ההפקה יקפידו על חיטוי ומדידת חום כאשר בהפקת האח הגדול כבר שיבצו קפסולות שונות של צלמים, עובדים, תאורנים, סדרנים וכדומה. בדומה לעובדים בחברת החדשות, כך שאם תתקיים הדבקה והם יצטרכו להיכנס לבידוד, עדיין יהיה צוות שימשיך לעבוד בלי צורך להפסיק את העונה.

מהפקת התכנית נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות סביב עליית העונה החדשה של 'האח הגדול' ומבטיחים שגם העונה החדשה תפתיע ותסקרן, וכשיהיה מה לעדכן נעשה זאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן