נחשף: ניר אבישי כהן מ"האח הגדול" עבד בהפקת "המירוץ למיליון"

דייר האח הגדול לשעבר נצפה בפרק האחרון מעניק עזרה ראשונה לאחת המתמודדות שנפצעה

ניר אבישי כהן נצפה מגיח לפתע בפארק האחרון של המירוץ למיליון – זה קרה כאשר הוא ניגש לאחת הרצות שנפצעה זאת כחלק מסיוע שהייתה צריכה לקבל. אין ספק שכשניר אבישי כהן נכנס לבית האח הגדול, הוא התקשה להאמין שישרוד שם יותר משבוע. קצין קרבי או לא, דובר שוברים שתיקה שמדבר על הכיבוש, הוא לא בדיוק מתכון בדוק לשיחות סלון רגועות בבית האח.

אך בכל זאת הצליח כהן לכבוש בדרך כמה מיריביו המרים, ולדמוע כל הדרך להדחה בשבוע שלפני האחרון. אגב, מאז שיצא מהבית הוא ומשפחתו סופגים איומים על חייהם כאשר לאחרונה הוא החליט לשים סוף לאיומים, התייצב בתחנת משטרת ראש פינה, והגיש תלונה על איומים והסתה. בפוסט שהעלה בזמנו ברשתות החברתיות הצהיר: "אמשיך להיאבק למען זכויות הפלסטינים החיים בשטחים הכבושים. מאז שיצאתי מהאח הגדול אני מקבל מאות הודעות ביום, רובן של תמיכה ואהבה וחלק הודעות נאצה ושטנה".

לסיכום כתב: "בין אלפי ההודעות יש גם הודעות שמכילות איומים מפורשים לחיי ולחיי משפחתי. בימים הראשונים התעלמתי כי התעסקתי בהתאוששות מהחוויה, התלבטתי אם להגיש תלונה אבל החלטתי כי הגיעו מים עד נפש. לא ייתכן שאנשים חלקם צעירים חלקם מבוגרים ירשו לעצמם לאיים באלימות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן