נעים להכיר: דיירי "האח הגדול 2021" נחשפים!

דמויות בולטות מהמחאה נגד ראש הממשלה נתניהו, מספרות כי קיבלו הצעות להיכנס לבית האח הגדול.

דמויות בולטות מהמחאה נגד ראש הממשלה נתניהו, מספרות כי קיבלו הצעות להיכנס לבית האח הגדול. לפי התיאור של הדמוית אחת השאלות שנשאלה: ״מה תעשו אם ביביסט יהיה מולך?״. התגובות ברשת למהלך היו סוערות. "האח הגדול ורשת עוד לא הבינו שפוליטיקה בריאליטי לא מעניין. יש לנו 24/7 והמציאות יותר חזקה מכל תסריט. מחפשים לברוח – אחת הסיבות להצלחה של זמר במסכה".

תגובה נוספת של גולש אמרה: "מה שהכי מצחיק פה זה שהמפיקים של התכנית חושבים שבזמן שיש מחאה מתמשכת נגד ממשלה שיצרה משבר כלכלי ובריאותי מטורף, מה שיעניין אותם זה לנטוש את כל זה לטובת בית האח הגדול". מתנועת קומי ישראל נמסר: "תרבות הטראש ריאליטי מלבה את הפילוג והקיטוב בחברה הישראלית, מקדשת שיח אלים ופרובוקטיבי שמנציח את הפערים בינינו. במקום שמדורת השבט תייצר אמפטיה היא מחפשת קרבות גלדיאטורים בשביל רייטינג. הם משמרים את הנרטיב הישן והשקרי של פוליטיקאים תאבי כוח שרוצים להישאר בשלטון באמצעות תדלוק השסעים בעם".

"בשעתה הקשה ביותר של החברה הישראלית אנחנו לא זקוקים לעוד מלחמות בינינו, אלא לפיוס וקירוב לבבות שיביא את השלום בתוכנו. רק מחאה יכולה לייצר תהליך ריפוי תרבותי וחברתי אמיתי. הפתרון לא טמון בבידור הזול והשקרי שמסמם אותנו ומשרת את בעלי הכוח אלא בהתעוררות העממית ברחובות. מספיק עם הריאליטי, הגיע הזמן להתחבר למציאות. אנחנו קוראים לפעילי המחאה לסרב לניסיון המניפולטיבי להפוך את המאבק הצודק על עתידנו למוצר טלוויזיוני רדוד. הם הייאוש, אנחנו התקווה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן