צפו: מנהלת בית ספר נישקה את סטפן לגר

סרטון מלפני שנתיים רץ ברשת וגרם לסערה בעקבות נשיקה שנתנה מנהלת בית ספר לזמר סטלפן לגר

האירוע התרחש בחבל מודיעין, כאשר לפני שנתיים תלמידות תיעדו את סטפן לגר מתחבק עם מנהלת בית הספר תחת הכיתוב: "למנהלת שלנו יש קראש על סטפן". בסרטון אתם יכולים לראות לראות את סטפן מפנה את פניו על מנת לנשק את המנהלת על הלחי תוך כדי שהם עושים תמונה יחד, ואילו היא סיבבה את פניה ונישקה אותו בשפתיים. מיד אחר כך סטפן נראה המום מהסיטואציה וברקע תלמידות צוחקות.

"בסרטון טיקטוק הזה רואים בבירור מנהלת בית ספר מצטלמת עם הזמר סטפן, ואז היא מנשקת אותו בפה ללא הסכמתו. סטפן מופתע ונבוך, והמנהלת וכל הנערות סביבה מצחקקות. לנוער בתגובות מאוד ברור שזו הטרדה ותקיפה מינית. למה למנהלת מוסד חינוכי זה לא ברור? שתתבייש לה. מקווה שהיא תורחק ממערכת החינוך לצמיתות" נכתב על ידי מפרסמת הפוסט.

מחבל מודיעין נמסר: "מאחורי הפרסום עומדים גורמים עלומי שם המסתתרים מאחורי שמות בדויים ברשת, שבחרו מתוך רשעות ורצון לפגוע במנהלת באופן אישי, לקחת מקרה מגושם של טעות תמימה שקרתה לפני שנתיים ולהעלות אותו כעת ברשת בצורה מגמתית ומעוותת. מדובר במנהלת מוערכת שעושה רבות למען בית הספר ולמען התלמידים, והפרסום המגמתי פוגע בה על לא עוול בכפה. לכך כמובן קיוו אותם גורמים ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן