פיצוץ! אורן בן שמשון מ"אהבה חדשה" מחק את נועה יונני שתקפה אותו ברשת

הסערה שנוצרה בעקבות הפרק האחרון של אהבה חדשה לא שוקעת והחצים בין הגבר והאשה המרכזיים בפרק האחרון מסעיר את הרשת

בפרק האחרון של "אהבה חדשה" אורן בן שמשון, עורר מהומה עקב הדברים הלא פשוטים שאמר לנועה כסיף בשיחה שלהם. מיד עם תום הפרק, היו אמורים להיפגש בן שמשון ושתי הנועות ב"צינור" לא שרגע לפני התכנית החליט בן שמשון לא לבוא. יונני אשר החליטה לא להמשיך את הזוגיות עם בן שמשון, העלה פוסט זועם.

היא כתבה: "בתור אישה שרוב חיי שפטו אותי בגלל איך שאני נראית, איך שאני מתלבשת , כל בחירה שעשיתי בחיי הייתה נתונה לביקורת מצד גברי בעיקר, תמיד היה לי את הצורך להוכיח שיש בי יותר ממה שנראה לעין, עד שהבנתי שאני לא יכולה לשנות את העולם".

עוד הוסיפה: "אישה במדינת ישראל בשנת 2020 יכולה לעשות מה שהיא רוצה. ללמוד מה שהיא רוצה, לעבודה באיזה עבודה שהיא רוצה, ללבוש מה שהיא רוצה ולחיות את יחייה בצורה שמתאימה אך ורק לה בין אם הכלל מסכים לדרך בה בחרה ובין אם לא. שראיתי את נעה נשבר לי הלב, כאב לי כחברה שלה וכאב לי כאישה. הרגשתי שחזרתי למקומות שרציתי לשכוח".

כזכור, בן שושן אמר לכסיף שהייתה עם יותר מדיי גברים, ברמה שהיא לא מסוגלת אפילו לספור אותם ועורר את חמתה של המשודכת אליו ושל מנחת התכנית, לירון ויצמן, שלא חסכה ממנו ביקורת רגע לפני שידור הפרק."אני הולך להביא נייר (טואלט) כי את הולכת לבכות עכשיו. אני יודע מי את. היית עם כמות גברים, שאם אני שם אותך במכונת אמת את בעצמך לא זוכרת את המספר המדויק. זה טו מאץ'. 60, 70, אם לא יותר. זה לא לעניין. את לא יציבה. את מזוכיסטית". אמר לה אורן.

הבחור התוקף בחר לא להגיב לדברים ששודרו ואמש הוא מחק את יונני מחבריו באינסטגרם. למרות הכל הוא החליט להשאיר עוקב לנועה כסיף. שלה כזכור אמר שהייתה עם יותר מדיי גברים, ברמה שהיא לא מסוגלת אפילו לספור אותם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן