נטע אלחמיסטר הסתבכה אחרי שעזרה לאדם נכה

קטע וידאו שרץ ברשת ביממה האחרונה הביא לשלל ביקורות נגד הדוגמנית כאשר בפועל מדובר בסך הכל בפרומו לפרסומת שערכה

אלכס פרידמן, מוביל מאבק הנכים ויו"ר ארגון "נכה לא חצי בן אדם", שיתף פעולה עם נטע אלחמיסטר בסרטון תדמית, אבל קטע שצולם ב"חדשות 12" בו נטע אמרה לנכה לא לזוז בעת שהם הצטלמו יחד, הביא לשלל ביקורות נגדה, הפך ויראלי במיוחד וצבר תאוצה ברשתות החברתיות. כעת, יממה אחרי הפוגרום האישי שחוותה, יצא להגנתה אותו פרידמן והסביר מה באמת קרה שם.

הוא גולל זאת בפוסט: "מאתמול בערב הרשת סוערת סביב נטע אלחמיסטר ובאופן קצת מוזר אני הגורם לכך. אז על מה המהומה? שנטע אמרה לי 'אל תזוז 'לפני שצילמה סלפי ואני עניתי לה 'זה מה שאני עושה כל החיים'. מאז פרסום 3 השניות האלה, נטע עוברת לינץ' כאילו היא חסרת טאקט והעליבה אותי. אז לא, לא העליבה ולא נעליים (כן, יש לי נעליים והם תמיד כחדשות), ומי שמכיר אותי ואת ההומור שלי מיד זיהה שזו בדיחה פרי עטי".

עוד כתב: "נטע הקדישה לי שעתיים, בהתנדבות מלאה ומכל הלב כדי ליצור סרטון מלא הומור לפי תסריט שאני כתבתי. למי שהספיק לשכוח, אני תסריטאי במקור. כשסיימנו את הצילומים בלובי הבניין שלה, היא אפילו הציעה לי לעלות לקפה. במעלית, אל תדאגו. לא במדרגות. מאז אנחנו חברים טובים ובקשר רציף, ואני יכול להעיד שהיא בחורה מקסימה, חכמה ואינטליגנטית. הרבה יותר מכמה פוליטיקאים שאני מכיר. אז נטע, תודה ענקית וסליחה שקצת סיבכתי אותך. מעריך ומוקיר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן