מנחת "אהבה חדשה" – לירון ויצמן פותחת פה על אורן בן שושן

מנחת "אהבה חדשה" שיתפה את תחושותיה אחרי שידור הפרק האחרון של אהבה חדשה אשר גרם לה לבכות בשיחה שערכה עם הבנות

הרשת סוערת בעקבות הפרק האחרון של אהבה חדשה, בו השידוך של נועה יונני, אורן בן שושן, לא הלך לכיוון חיובי. כידוע, המתמודד החליט להגיד לנועה כסיף את דעתו עליה ודיבר איתה על כמות הגברים איתם שכבה עד היום. מנחת התכנית לירון ויצמן לא יכלה להישאר אדישה לדברים שנאמרו בשיחת הבנות והחל לבכות על המצב.

ויצמן בחרה לשתף בתחושות ושלחה מסר לבן שושן: "‎יש לי וידוי שאני מניחה שלא יפיל אתכם מהכיסא – השנים בטלוויזיה הפכו אותי לאדם די ציני. כלומר אישה די צינית. לא מתרגשת בקלות, לא מזילה דמעות בקלות, בטח לא כשהמצלמות דולקות ואני בתוך הדבר המהונדס למשעי הזה שנקרא ריאליטי. אבל יש רגעים, בתוך הדבר, כשהמציאות מצליחה לחדור פנימה ואין סיכוי להישאר אדישה. התמונות האלה הן מהבוקר ההוא שישבתי מול נעה כסיף ונועה יונני, על הסט של ׳אהבה חדשה׳ והבנתי שעבר עליהן ערב קשה מאד. אבל לא סתם קשה מהסוג של 'הוא לא מספיק טוב, אני לא מספיק בשלה'. קשה באמת".

עוד כתבה: "אחד הגברים פגע בהן בעוצמה, בלי סיבה. ‎בתוך הצילומים, עם עשרות אנשי צוות מסביב, פתאום ראיתי רק את האישה הפגועה שעמדה מולי. את נעה. ‎הרבה פעמים נשים, גם כאלה שמחשיבות את עצמן חזקות ומצליחות, גם אני, נאלמות דום מול גברים. גברים כאלה, שרגילים לשלוט ולהשפיל, שרגילים לפעול מתוך השוביניזם שמושרש עמוק בנימים שלהם, שחושבים שמותר להם להגיד הכל, להתנהג ולהתנהל איך שבא להם. ואנחנו הנשים? אנחנו כבר נסתדר עם זה. נבלע את זה. נכיל. הכי חשוב להכיל. ‎אז לכל הנשים, שהן ללא ספק המין המועדף עלי (אפליה מתקנת! סבבה?), גבר שמדבר אליכן לא יפה, משפיל, מקטין ומסרס, לעולם לא יהיה באמת גבר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן