אסיף אלקיים נגד בוקי נאה: "אדם עלוב נפש"

העיתונאי בוקי נאה פרסם פוסט וכתב בו בציניות שאם מתכננים להחזיר את הסודנים לסודן, אז אולי במסגרת שלום עם מרוקו יוחזרו גם המרוקאים.

אסיף אלקיים קרא את דבריו וזעם, בטח אחרי שלא קיבל בהבנה או הלצה את דבריו הגזעניים של נאה. כאמר הכתב העלה פוסט בעקבות הסכם השלום עם סודן: "בהסכם סודן ישראל כתוב שמחזירים את כל הסודנים הביתה לסודן. אני מחכה בכיליון עיניים להסכם כזה עם מרוקו". דבריו של העיתונאי עוררו לא מעט זעם ברשתות החברתיות.

זו לא הפעם הראשונה שבוקי נאה יוצר פרובוקציות וגולש אחד שזעם על דבריו הוא אסיף אלקיים, בן זוגה לשעבר של מעיין אדם. אלקיים פרסם בעמוד האינסטגרם שלו תגובה על הפוסט: "מחשבותיו של אדם עלוב נפש. ככה מדבר אדם שמתפרנס מהזוהמה של תל אביב". נאה, שקיבל לא מעט פידבקים שליליים על דבריו, הבהיר בפוסטים נוספים כי מדובר בציניות מוחלטת ואף ציין כי הוא לכאורה מרוקאי בעצמו.

הוא העלה פוסט מתנצל: "פרסמתי בדיחה על מרוקאים עצבניים, נפוחים ומלאי גאווה כמוני. תוך שלוש דקות קפצו עליי כמה נפוחים שכאלה עם קללות והערות קשות שאני גזען, גזעני ועוד ועוד ועוד. הם הודיעו לי שבתור עונש הם מבטלים את החברות איתי. תודה רבה, עכשיו פיניתם לי מקום לכמה רוסיות נחמדות. אני ממש לא מבין את אלה שאני לא חבר שלהם שנדבקים לעמוד הפייסבוק שלי ויש להם טענות נגדי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן