אסי בוזגלו חושף את כל האמת על ישראל אוגלבו

השורד האחרון חשף באינסטוש את סטטוס היחסים שלו עם אנשי הישרדות השונים. אז האם הוא בקשר עם אלה? ישראל? בני? כל הפרטי כאן

לא מעט דברים השתנו מאז צילומי הישרדות שנערכו לפני יותר משנה. הרבה מאד מהיחסים בין המתמודדים עברו תהפוכות ואסי בוזגלו ניצל את הבידוד להשיב לשאלות העוקבים וכשנשאל האם הוא בקשר עם ישראל אוגלבו, שהיה עד גמר "הישרדות" חברו הטוב, החליט בוזגלו לפתוח הכל לראשונה וחשף את טיב היחסים ביניהם. "שלחתי לו גמר חתימה טובה וצום קל לפני יום כיפור, לא קיבלתי הודעה חזרה עד היום. אני הייתי מתנהל אחרת, מצד שני אפשר להבין, אבל זה שלו".

נושא נוסף: קולו של בני ברוכים כחבר המושבעים נפסל לאחר שפורסם כי עלה חשד שישראל אוגלבו וברוכים סגרו דיל ובו סיכמו כי ברוכים יצביע לאוגלבו. כשנשאל ע"י אחד העוקבים על מערכת היחסים עם בני ברוכים הוא אמר: "נושא מורכב. אם אספר איך אשתו דיברה למשפחה שלי בזמן הגמר (סיבותיה עמה), היא תצטרך להיכנס למנהרה ולא לצאת ממנה. אחרי מה שהיא אמרה, אנשים כאלה בטח לא שווים תגובה ובטח שאין סיכוי שהייתי חוזר לדבר עם בני".

על אלה אילון אמר: "אנו לא בקשר. היא תפסה צד, בוא נגיד וזה בלשון המעטה שיש לי תחושה שהיא לא כל כך יודעת לזהות מה טוב בשבילה ומה לא. אולי זה גם לא באשמתה". כשנשאל האם הוא בקשר עם זהר שטראוס ענה: "פחות אבל סלחתי לו. הוא התנצל, והדבר הכי חשוב שהרגשתי שזה בא לו מהלב. הוא הרגיש שעשה טעות. ולבוא ולהודות בטעות, זה מדהים בעיני וזאת גדולה של אדם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן