אופירה אסייג תחשוף מי עומדת מאחורי השפירית?

האם הערב אופירה אסייג תחשוף שהשפירית ב"הזמר במסכה" היא רינת גבאי? מקורבים להפקה אומרים שהשפירית עומדת להיחשף – הולך להיות מענין מאד.

מי המפורסמת שמסתתרת מתחת לתחפושת השפירית? בינתיים אפשר רק לנחש וגורמים בהפקה מדווחים שהערב נגלה מי זאת. לכל אורך התכנית קיבלנו את הרושם כי אופירה אסייג תחשוף שהשפירית ב"הזמר במסכה" היא רינת גבאי. גם מקורבים להפקה אומרים שהשפירית עומדת להיחשף כך שהולך להיות מענין מאד.

כאמור, רינת גבאי כוכבת הילדים גם עלתה כאחת האופציות כאשר נותרו עוד חמישה סלבס שיכולים להיות כאלו אשר מסתתרים מתחת לשאר המסכות שהופיעו ולמרות שניתנו רמזים נוספים, אנחנו עדיין מנסים לנחש מי אלו אותם מפורסמים. אז אולי נוכל לגלות דרך הרשתות החברתיות עוד רמזים שלא ניתנו במהלך התוכנית?

סטטיק ובן אל הימרו שיכול להיות שהמפורסמת שמתחבאת מתחת למסכה היא אילנית לוי  וכמו כן במהלך השידור, רינת גבאי הייתה מאוד פעילה ברשת בהם ניחשה מי המפורסמים שמסתתרים מתחת לתחפושות. בהתחלה, היא חשבה שמתחת לתחפושת הדב מסתתר העיתונאי המוכר, עמית סגל, אבל בסוף התברר שטעתה ואפילו נתנה קרדיט לאלירז, עורך התוכנית של "גלית ואילנית", שניחש כי מדובר בגדי סוקניק. בכל אופן לא נתפלא אם רינת גבאי היא זאת השפירית וכנראה שכבר הערב נגלה את זה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן