מעיין אדם מדברת על הקשיים בכניסה להריון

האקסית של אסיף אלקיים חושפת לראשונה פרטים על הליך הכניסה שלה להריון. מעיין אדם לא מתכוונת להרים ידיים כל כך מהר

מעיין אדם דיברה בתוכנית הרדיו של לירון ויצמן ונלי תגר ב-102. היא סיפרה על הלחץ להביא ילד, חשפה את הסיבה בגינה נפרדה מאסיף אלקיים והתייחסה על הכוונות לחזור לפוליטיקה. אדם סיפרה כי היא החלה תהליך להבאת ילד לבדה ותגר וויצמן תחקרו אותה בנושא. "אני בתחושת חסר, אני מרוויחה הרבה כסף, אני עובדת אני מצליחה אני מוקפת בחברים, משפחה אני מגשימה את כל החלומות שלי אבל יש לי חור בלב".

עוד אמרה: "זה לא יעזור כשאת באה הביתה זה מה שמשנה. את רוצה משפחה, את רוצה לנסוע לטיול, ובעל שרואה כדורגל וילדים עם נזלת בגדול זה החלום.  אני שומעת את זה המון, אבל אנחנו מתכננים תוכניות ואלוהים צוחק ומי שיכולה להינשא לגבר החלומות ולהביא ילד- תראו את מקרה טהוניה טיק טק שלושה חודשים אהבה ענקית והיא בסוף בהריון בתוך הליך של גירושים".

"אני חשבתי אולי שאפילו אכאיב לילד על כך שהבאתי אותו לעולם בלי אבא, אבל אני מכירה גם לא מעט אנשים שהנוכחות של האבא גרמה ללא מעט סבל. זה לא הגיל, זה לא מה שהחברה מכתיבה, אני פשוט הולכת עם מה שאני מאמינה, מה שאני רוצה ומה שיש לי לתת. אין לי ספק שמישהו יצטרף ובסוף אגבש את המשפחה שלי אבל זה יקרה קצת אחרת. אם אני מסתכלת באופן רוחבי על הבני זוג שהייתי איתם ב5-7 שנים האחרונות מאז שהתגרשתי זה גברים שרציתי לגדל אותם".

לסיום אמרה: "עשיתי סבב אחד ועכשיו בנובמבר אני עושה סבב שני, עשיתי ברייק, כי חוויתי את זה פיזית, הגוף שלי הגיב פחות טוב. הגעתי על ארבע לבית חולים, כל הזמן הרגשתי שמשהו לא בסדר שהכאבים שלי קצת חריגים ולצערי לא שיתפתי את הרופא והרופאה שלי, כי אני כזאת , סובלת כאב, קצת כואב לי, אמרתי לא נורא. כשיצאתי מהניתוח מהשאיבה, אמרה לי הרופא שהוצאנו ממך נוזלים איזה רבע שעה, מסתבר שזה גם מאד מסוכן. הייתה לי הצטברות של נוזלים באזורים שלא יודעים להימתח. זה לא שלפוחית שתן. זאת שחלה והיא לא יודעת להכיל את הכמויות האלה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן