ליאם גולן חוגג 17 – אלירז שדה כותב לו פוסט מיוחד

בעלה של אילנית לוי התפנה לברך את בנה ליאם גולן לרגל יום הולדתו ה-17: " אאחל לך להמשיך בדרכך, שלך, שבחרת, ותמיד-תמיד להיות שלם".

אלירז שדה לא נשאר אדיש לחגיגות יום ההולדת של ליאם גולן וברך אותו ברשת: "היי גבר גברי. אז נתחיל בסורי ענק שייתכן והרסתי את ההפתעה, בכל מקרה מכחיש כל קשר לפרשה. והנה החפירה, אם תמשיך לקרוא ותעביר ל5 אנשים השם יברך אותך ב1000 ברכות… (מכיר את ההודעות האלה?".

עוד כתב: "רק בן 17 וכבר הצלחת בתוך השקט שלך לעשות סדר בכל רעש שקפץ לביקור. רק בן 17 וכבר הצלחת ללכת לאט ובזהירות בכל דרך, ולא לרוץ בפזיזות. רק בן 17 והנשמה שלך יודעת למשוך אליך את הטוב והמטיב. רק בן 17 במבט חד וקצר מעביר חיוך ושמחה או אמת עוצמתית. רק בן 17 ולמדת לבחור ולהיות שלם ואוהב. רק בן 17 ורואה את הנולד. רק בן 17 אבל עם ניסיון בחיים של בן 37, מתי חתונה?".

לסיכום כתב: "אז אאחל לך להמשיך בדרכך, שלך, שבחרת, ותמיד-תמיד להיות שלם. והכי חשוב, שים באופק תמיד מטרה, כי ברגע שאתה מכוון, אתה פוגע. ותזכור, להיות מנהיג, סוג של עוגן, תמיד מגיע עם אחריות, והאחריות תגיע אליך, המנהיגות בחרה בך, אתה מוכן, חבק אותה.תשלוט בה. תהנה ממנה. מזל טוב נשמה טובה. אוהב תמיד, גב שלך בכל עניין. יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ: יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ: יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן