מצמרר: הזמר איתי לוי תועד מרים את אימו לאחר האישפוז בבית החולים

הזמר איתי לוי סיפר לא פעם בראיונות על הקשר המיוחד שלו עם אמא שלו שגידלה אותו לבדה וחולה כבר מספר שנים. לאחרונה הוא תועד מסייע לה כאשר הרים אותה לביתה.

על הטיפול המסור שלו כבן והדאגה האינסופית לאישה של חייו, כשהוא רוחץ אותה, מכין לה אוכל, ועוזר לה ללכת, איתי לוי כתב חלק נכבד משיריו על אמו ולכבודה. בעוד לוי מנסה לשדר בימים אלה עסקים כרגיל, כשהוא מככב בסרטוני טיק טוק מטעם משרד הבריאות ואפילו הוציא לאחרונה סינגל חדש, הוא סיפר כי אימו חוותה אירוע מוחי וכעת הוא תועד מרים אותה לביתה.

בתמונות נראה לוי מרים את אמו, שמתניידת על כיסא גלגלים, לתוך המכונית שלו. דניאל מנגיסטו המתגורר בבניין של אמו של לוי ותיעד את הרגע ממרפסת ביתו, הוסיף את הכיתוב הבא: "כנראה שזאת כניסת השבת הכי יפה שתהיה לי. אני בחלון ביתי מעשן לי סיגריה ומתבונן ככה סתם על השכונה ופתאום מגיע רכב וחונה בחניה. רכב רגיל לא משהו מפואר אבל הבן אדם שיצא מהאוטו אחד האנשים הכי מפוארים שיש לנו במדינת ישראל".

קוראים לו איתי לוי. הוא יצא מהאוטו נכנס לבניין של אמו כדי לאסוף אותה לשבת, וכשהוא יצא מהבניין כבר לא יכולתי הוצאתי את הטלפון וצילמתי אותו, ראיתי אותו מרים את אמו כל הדרך מהבית עד לאוטו שחונה ומוותר על הכיסא הגלגלים ומניח אותה בעדינות ותוך כדי שהוא מנשק אותה ללא הפסקה. אז איתי אני מודה לך אתה איש מיוחד לימדת אותי הרבה ב-2 דקות שהיית למטה עשית לי את השבת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן