הרוצח שרצח את אשתו והילדים הפך לרווק מבוקש בכלא

כריס ווטס שחיסל את משפחתו לפני שנתיים הפך לרווק מבוקש בכלא: " כשראיתי את הראיון הראשון שלך אמרתי לעצמי 'הו אלוהים, אני חייבת להכיר את הבחור הזה'"

באוגוסט 2018 ווטס חנק למוות את אשתו ההרה שאנון בביתם בקולרדו. לאחר מכן נסע עם גופתה לאתר בנייה, שם קבר אותה בקבר רדוד, ואז רצח באכזריות את שתי בנותיו הקטנות, בלה בת הארבע וסלסט בת השלוש, והשליך את גופותיהן למיכלי נפט. למרות כל זה הוא מקבל לכלא מכתבי אהבה עם תמונות סקסיות של נשים. באחד מהם הבטיחה לו אישה בשם קנדיס, שנראה שכבר התכתבה עמו בעבר.

היא כתבה: "כולם אמרו לי שאתה מפלצת אבל הם טועים ואני לא מרגישה כמותם". היא הוסיפה שהיא רוצה להיות חברתו ולבקר אותו בכלא, "אם זו בכלל אפשרות, כשראיתי את הראיון הראשון שלך אמרתי לעצמי 'הו אלוהים, אני חייבת להכיר את הבחור הזה'". קנדיס ציינה כי היא מאמינה לכל מה שווטס טען בראיון.

אחת אחרת, טטיאנה כתבה לכריס: " אני כאן בשבילך. חשוב לי שתדע שיש בחוץ אנשים (כמוני) שאכפת להם ממך. אני מוצאת את עצמי חושבת עליך הרבה"וצירפה תמונה שלה בביקיני על החוף. על ווטס, שניהל רומן עם אישה בשם ניקול קיסינג'ר, שהיה ככל הנראה הגורם שהביא אותו להחלטה לרצוח את משפחתו, נגזרו חמישה מאסרי עולם ללא אפשרות לחנינה, והוא מרצה מאז את עונשו בכלא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן