נטלי דדון מככבת בקמפיין חדש! צפו בתמונות

נטלי דדון לקחה חלק אמש בסשן צילומים לקמפיין חדש ואנו מביאים לכם טעימה קטנה מהתמונות המרהיבות שלה מבית המלון הרודס

משבר הקורונה לא מפריע לנטלי דדון להמשיך בחיי הדוגמנות ואמש היא לקחה חלק בסשן צילומים לקמפיין חדש ואנו מביאים לכם טעימה קטנה מהתמונות המרהיבות שלה מבית המלון הרודס. דדון הגיעה למקום חמושה במאפרים , צלמים וצוות הפקה שלם שהוציא אותה בצורה היפה ביותר. כזכור, חודש שלם בילתה הדוגמנית נטלי דדון בחופשה חלומית ביאכטה ביוון, במהלכה נהנתה מחופים יפים, חברה טובה ואוכל מעולה.

לפני זמן מה חזרה אשת העסקים לישראל ולא תאמינו מה הדבר הראשון שעשתה איך שחזרה לביתה. אז לא, לא ניקיון, לא קניות לבית או אמבטיה מפנקת- מה שהכי היה דחוף לדדון זה לעלות על המשקל. במהלך סרטוני סטורי שהעלתה דדון באינסטגרם היא חשפה כי במהלך הטיול היא העלתה ארבעה קילוגרמים והיא ממש לא מרוצה מהמצב הנוכחי.

דדון הציגה את הכרס הקטנה שלטענתה שהתפתחה לה והודיעה לעוקבים "לא זה לא הריון ואני לא מוציאה את הבטן, באמת עליתי במשקל כי אכלתי כמו שצריך ואני לא מצטערת, זה היה שווה כל רגע, אבל די".  נטלי המשיכה וסיפרה שהסטורים שלה דווקא מעודדים אורח חיים בריא, וגילתה: "אני מקיימת שיח עם ילדות, אני רואה מה מציק להן, ולפי התגובות אני מעוררת הרבה מוטיבציה לעשות אחרת. בתור מי שהייתה שם ובחרה בעבר להכנס לשירותים ולהקיא, היום אני בוחרת לקום ולשים נעלי ספורט למרות שזה יותר קשה. אין קיצורי דרך, וכשאני בוחרת בזה אני חושבת שאני נותנת מוטיבציה ודרך שונה לאותן ילדות".

צילום – אריאל אוחנה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן