מתמודד "אהבה חדשה" נחקר ונעצר בעבר שאיים על אקסית

באופן משונה, בהפקה לא ידעו על העבר הבעייתי של אורן בן שמשון ואפילו הופתעו מכך. התלונות שהגיעו להפקה היו רבות ומכאן הבעיות שנוצרו.

להפקת התכנית אהבה חדשה הגיעו תלונות על עברו של אורן בן שמשון. "מוזר מאוד שבהפקה לא עלו או בדקו מידע כל כך רלוונטי לתוכנית. אם היו יודעים על זה, אין סיכוי שהיו מאשרים את השתתפותו". אמר מקורב להפקה. באותו הזמן, המשתתפת נועה יונני, שלא הכירה את עברו, בחרה בבן שמשון לבלות איתה הימים הבאים.

נכון להיום לא ברור מה היה טיב היחסים ביניהם ולאן התקדמו, אבל מעניין יהיה לראות כיצד יתייחסו בהפקה לנושא. בתעודת הזהות שלו הוא סיפר "אין לי אגו במערכות יחסים, ובשביל שלום בית אני מוכן לוותר על יד". אבל ההיסטוריה מראה קצת אחרת כפי שחשף ערן סוויסה בישראל היום. הוא חשף כי בשנת 2014 הגיע בן שמשון בעשר בלילה לדירת חברתו לשעבר, בעוד בן זוגה הנוכחי נמצא עמה בדירה.

בן שמשון דפק על דלת הדירה וכאשר החבר יצא מהדירה, החל בשיחה עמו, שבמהלכה איים עליו בפגיעה באומרו "אני אפוצץ אותך, אתה מזיין את חברה שלי". בכתב האישום ציינו גם כי ארבע שנים קודם, במהלך שנת 2010, נטל בן שמשון את הטלפון הסלולרי של המתלוננת, דרש ממנה את קוד פתיחת המכשיר ואיים עליה: "אם לא תתני לי את הקוד אני אשבור לך את הטלפון".

מהפקת התכנית נמסר: "בעקבות פניות שהגיעו, אנו בוחנים את הדברים". בן שמשון סירב להתייחס לידיעה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן