עומר אדם משיק חברה חדשה בדובאי!

מה עומר אדם עשה ביום ההולדת שלו ומי זאת הדוגמנית המסתורית שהגיעה לברך אותו לכבוד כך? הכירו את אירינה גרסימיב אשר זכתה בתואר מיס אירופה לפני שנה.  

עומר אדם חגג בשבוע שעבר את יום הולדתו וגילינו כי הוא מסתובב עם בחורה חדשה: דוגמנית רוסיה העונה לשם אירינה גרסימיב אשר זכתה בתואר מיס אירופה לפני שנה.  היא בחרה לחגוג לזמר המפורסם יום הולדת כמו שצריך עם המון בלונים, קישוטים ואפילו נשיקה אחת באוויר ואף העלתה את זה לסטורי שלה. אז האם מדובר באהבה חדשה או בידידות נפלאה?

עד כה לא נמסרה תגובה רשמית מצד הזמר שנמצא בתקופה האחרונה בדובאי ועושה חיים. כזכור, לפני שבוע וחצי עומר התארח בביתו של השייח חמד בן חאליפה והספיק לערוך ביקור מיוחד בבית הכנסת של הקהילה היהודית בדובאי ובבית חב"ד המקומי שם העביר את ארוחות השבת.

למרות שלא התייחס לתמונה עם אירנה הוא דיבר על המצב העולמי: "זו תקופה מאתגרת שבה כל אחד מאיתנו עושה חשבון נפש בינו לבין חברו ובינו לבין בורא עולם. אני בחרתי להיות במקום חלומי זה ולהכיר עם מופלא שאוהב את עם ישראל. אני גאה להיות שגריר של מוסיקה ואומנות באמירויות, במקום שבו יש תקווה לעולם טוב יותר, בלי מלחמות, ובלי טרור במקום קסום שיש בו רק שמחה, ואהבת אדם". כזכור לאחר הסכם השלום ההיסטורי, הזמר המצליח קיבל מסר מיוחד היישר ממשפחת המלוכה באמרויות. במקביל התקיימו מגעים לקראת מפגש ומופע מיוחד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן