"ואז הוא נתן לי כאפה לפנים" – אופירה אסייג למען נשים מוכות

בעקבות האלימות הגואה נגד נשים, אופירה אסייג אמרה שרוצה לספר משהו שראיתה מקרוב. זה היה קשה לה אבל היא הייתה חייבת

אופירה אסייג עם מסר לנשים בעקבות האלימות הגואה: "לפני כמה שנים נכנסתי לבית של חברה. איך שהבן שלה פתח לי את הדלת, בעלה זרק לכיוונה מאפרה שפגעה בה במצח. הייתי בהלם ואני כרגיל לא יודעת לשתוק, אמרתי לה "בואי להתלונן עכשיו במשטרה, אל תוותרי לו". היא לא התלוננה, אמרה "אופירה, יעבור לו. הוא בסך הכל נולד עצבני", ואני לא ביקרתי שם מאז כי גם הוא חטף ממני נזיפה קשה. אני לא יודעת מה הולך שם היום אבל כשאני רואה את העיניים העצובות שלה אני מבינה עד כמה היא שבורה".

החודש נחצה עוד גבול בכמות האלימות נגד נשים. שתי נשים נרצחו בהפרש של שעות ועולם כמנהגו נוהג! 18 נשים נרצחו כאן מתחילת השנה! אני מתפלאת על מדינת ישראל בשנת 2020 לאיזה שפל עוד נרד? מה עוד צריך לקרות שנבין שהכל פה מתמוטט לנו מול העיניים ואין לנו מנהיג. כל אישה שמרגישה מאוימת, במילים, במכות, באיומים, במבטים, בהבטחות קשות: קומו להתלונן ואל תחזרו בכן לעולם! תזכרו, פעם מרביץ, תמיד מרביץ! אין מחילה על אלימות כי מי שמאיים תמיד יאיים!"

לסיום כתבה: "אני בטוחה שיש נשים שאומרות לעצמן עכשיו "אופירה, קל לדבר, קשה לעשות. אין לנו את האומץ לקום ולהילחם במפלצת שגרה איתי בבית". אז תקשיבו רגע, יש לנו כוחות על. השבוע אולי צפיתם בשיחה שלי עם מיכל אמדורסקי המדהימה ב"הזמר במסכה", אחרי שיצאה מהתחפושת של הפטרייה. אז אני אומרת גם לכם, את מה שאני מסבירה לאמלי אריאל ואייל בכל בוקר: בטחון, בטחון, בטחון!! כי משם הם יכולים רק לצמוח. אל תוותרו לעצמכם ולהם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן