יהודה ברקן הלך לעולמו בגיל 75 לאחר שחלה בקורונה

שבת עצובה: השחקן יהודה ברקן הלך לעולמו בגיל 75 לאחר שנאבק במשך שלושה שבועות בנגיף הקורונה.

השחקן והבמאי יהודה בארקן בן ה-75 אושפז לפני שלושה שבועות, במהלך יום כיפור, ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים הדסה עין כרם, לאחר שנדבק בקורונה. מבית החולים אישרו זאת באותם ימים ומסרו כי הוא נמצא בהכרה, ובסביבתו הוסיפו כי מצבו בינוני ויציב. לפורטל עומרי חיון נודע שיהודה הלך לעולמו בלילה שבין שישי לשבת בבית החולים. בנו של יהודה, רועי מסר בשיחה עם פורטל עומרי חיון: "אנחנו נוציא הודעה מסודרת במוצש"

"אבא קיבל תשובה שהוא מאומת קורונה ביום חמישי, וביום שישי עבר למלונית קורונה", אומר רועי ברקן, בנו של יהודה בארקן, "בערב כיפור הוא הרגיש לא טוב, ואמר שהוא ינסה לישון עוד לילה במלונית. אתמול, יום כיפור, הוא התעורר ועדיין היה לו קוצר נשימה. אז הוא אושפז בכיפור בבית חולים הדסה, עכשיו הוא במיון קורונה, הוא נמצא טוטאלית בידי הצוות". "יש לו בעיות בנשימה, אבל אבא בהכרה, במצב בינוני עכשיו, הוא בסדר, הוא מתקשר. חשוב להגיד שהוא לא מורדם, יש לו בעיות נשימתיות קשות אבל הוא מתקשר. הוא באמת מתלוצץ עם רופאיו. אנחנו מבקשים לקרוא פרק תהילים עבורו. ואנחנו כל כך מודים לעם ישראל על ההתעניינות, על הדאגה ועל המבול של הטלפונים וההודעות. אנחנו מחוזקים מכל האהבה. ובעזרת השם נצא מזה ויהיה בסדר".

בארקן הוא מאושיות הקולנוע הוותיקות והאהובות בישראל וזוכה פרס מפעל חיים של האקדמיה המקומית לקולנוע ולטלוויזיה. ברזומה שלו אפשר למצוא להיטים נצחיים כמו "צ'רלי וחצי", "חגיגה בסנוקר" ו"אבא גנוב", ובשנה שעברה חזר למסך הגדול כשכיכב בסרט "אהבה בשלייקס".

בשבועות האחרונים הופצו כמה פעמים ידיעות שמספרות על מותו של השחקן האוהב שהכעיסו מאד את בני המשפחה שלו ובעיקר את בנו רועי. אבל נראה שהפעם לא מדובר בעוד שמועה ולאחר שיחה עם בני משפחתו אנחנו נשלח להם מפה חיזוקים ושלא ידעו עוד צער. בנו רועי מסר בשיחה עם פורטל עומרי חיון: "אנחנו נוציא הודעה מסודרת במוצש"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן