"זה נס שאייל גולן לא ישב בכלא" – בני פרץ מתפוצץ על איתי ואייל

שותפו של אייל גולן לשעבר יתראיין הערב ויגולל את כל הסיפור שלו מול אייל גולן ואיתי לוי והפרשה שלא נגמרת

בני פרץ פותח את הפה בראיון שהעניק לאולפן שישי הוא אמר בין היתר: "אני ואייל גולן זה כמו גירושים, זה בגידה של אחד שקרוב אליך. כל הקריירה שלו איתו מלווה בפרשות קשות. מדובר ברוע שלא נתקלתי בו, אני לא מאמין שיש יושרה כזאת. למשל אמרתי לו הוצאת החודש מיליון ומאתיים אלף ש"ח, הוא היה עונה לי "מה כל חודש תשב לי על הוויזות?".

נראה כי לאחרונה הסכסוך בין בני פרץ לאייל גולן שוב עולה שלב. פרץ תובע שמונה מיליון שקלים מ"ליאם הפקות" וגם מבן טיפוחיו לשעבר, איתי לוי. פרץ הגיש לאחרונה לבורר דרישה להגדלת סכום התביעה נגד גולן בעוד שמונה מיליון שקלים בגלל מה שהוא מכנה ההסכם הפסול בין גולן ללוי. כשהתפרקה השותפות בין פרץ לגולן, הערכות היו שלוי יעזוב ויחבור לפרץ אבל במהלך שהפתיע רבים בתעשיה ואת פרץ עצמו, הודיע לוי שהגיע להסכם עם גולן לפיו ישלם לו כשישה מיליון שקלים.

כזכור, הקשר בין גולן לפרץ נמשך שנים. גולן הופיע ופרץ, כאמרגנו, ניהל את חברת "ליאם" הפקות שהתעסקה בארגון ובכספים. לפני מספר חודשים נחשף כי יש משבר, זאת לאחר שגולן האשים את פרץ בכך שלקח מקופת המשרד עשרות מיליוני שקלים לצרכיו האישיים. גולן דרש מפרץ כי יפסיק לייצג אותו. פרץ הכחיש את הטענות וטען כי הוא זה שהביא את גולן להצלחותיו הכספיות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן