ג'ף ברידג'ס אובחן עם מחלת הלימפומה

מצמרר השחקן זוכה פרס האוסקר, ג'ף ברידג'ס אובחן עם מחלת הלימפומה, כך הוא חשף בחשבון הטוויטר שלו.

"אובחנתי עם לימפומה. על אף העובדה שמדובר במחלה רצינית, אני מרגיש בר מזל על כך שיש לי צוות מדהים של רופאים והאבחנה היא טובה. אני מתחיל טיפולים ואמשיך לעדכן אתכם בתהליך ההחלמה שלי". כך חשף ג'ף ברידג'ס שאובחן עם מחלת הלימפומה. יש לציין כי לימפומה היא סוג של סרטן שמתפתח תחילה במערכת הלימפה, שאחד מתפקידיה הוא להגן על הגוף מפני זיהומים.

מערכת הלימפה מורכבת מאיברי לימפה כמו מח עצם, בלוטת התימוס והטחול. בעוד שברידג'ס לא פירט באיזה סוג של לימפומה מדובר, ישנם שני סוגים עיקריים: לימפומה ע"ש הודג'קינס, לימפומה שאינה הודג'קינס. השחקן זכה בפרס האקדמיה לשחקן הטוב ביותר בשנת 2010 על תפקידו בסרט "Crazy Heart" בו גילם זמר אלכוהוליסט. הוא ידוע גם בתפקידיו בסרטים "The Last Picture Show", "The Contender" ,"Starman".

בראיון שנתן בשנת 2016 לרשת BBC אמר: "אני ממש משתדל לא לעשות סרטים. אני מנסה לא לשחק כי יש לי דברים נוספים שאני אוהב לעשות, כמו לנגן בגיטרה. ברגע שאתה מתחייב, אתה עסוק, לכן אני מנסה שלא". ברידג'ס בן – 70 ואשתו, סוזן ברידג'ס נישאו בשנת 1977. לשניים יש שלוש בנות – איזבל (39), ג'סיקה בת (37), והיילי (35). ברידג'ס ואשתו הם גם סבא וסבתא לשני נכדים- גרייס (9), ובן (5).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן