שחקנית מפורסמת סירבה להיבדק בקורונה ומתחה ביקורת על המחלה

עמדותיה החריגות של איזבל לוקאס התחיל באפריל האחרון, כאשר הגיבה על פוסט שהעלה פיט אוונס, העלו תהיות בקרב מעריציה בכל הקשור לסירוב שלה להאמין בקורונה.

בידיעה שפורסמה בחדשות 2 אודות העמדות של לוקאס נראה כי היא לא ממש מאמינה בקורונה או בחיסונים. "חופש הבחירה הוא זכות בסיסית של כל אדם. אני לא בוחרת במסלול של חיסונים". כתבה לוקאס ולמרות שהעמדה בנושא דווקא צוברת תאוצה בשנים האחרונות, לוקאס מיהרה להבהיר שיש לה "דאגות בנוגע לחיסונים 'הכרחיים', לא לחיסונים באופן כללי".

אגב, ההסבר האחרון שהיא כתבה הגיע מאוחר מדי מאחר וארגון הצדקה שלוקאס שימשה בו כשגרירה ניתק איתה מגע. לאחר מכן היא כתבה: "גוגל הודיעה שהיא חוסמת את האפשרות לנהל דיונים על ההשפעות הבריאותיות של G 5. מתברר שפורנוגרפיה אלימה לא צונזרה למען 'ההגנה' עלינו. זה לא יהיה חכם לשאול למה?". לוקאס הוסיפה כי היא לא טוענת שיש קשר בין הרשת הסלולרית לבין הקורונה אבל כולם הבינו את המסר.

לפני חודשיים היא שינתה מעט פאזה. היא השתתפה בכנס של מפיצי קונספירציות הקשורות לקורונה. היא השתמשה בכינוי "X" כשהתחברה לשיחה, והשתתפה בדיון כשהיא עוטה מסיכה, חובשת כובע שחור ונראית כמו צללית אחת גדולה. כשנשאלה על ידי הנוכחים בדיון למה היא מסתתרת, לוקאס הסבירה כי היא צריכה "להיות זהירה בכל הנוגע להתבטאויות שלה". מענין מאד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן