בני פרץ תובע את אייל גולן ואיתי לוי ב-8 מיליון שקל

בני פרץ תובע מאייל גולן ואיתי לוי שמונה מיליון שקלים, מה שהיה צפוי לטענתו להיות חלקו בחוזה ארוך השנים של איתי עם חברת ליאם הפקות.

לא מדובר בתביעה הראשונה מאחר ובסך הכל הוא תבע מהם כבר למעלה משישים מיליון ש"ח לאור מה שהוא מכנה "הסכם פסול" שכרתו השניים, בניגוד להסכמתו. כאמור, בני פרץ תובע מאייל גולן ואיתי לוי שמונה מיליון שקלים, מה שהיה צפוי לטענתו להיות חלקו בחוזה ארוך השנים. מליאם הפקות נימסר:״בני פרץ כיהן כמנכ״ל ליאם הפקות שבבעלותו הבלעדית של אייל גולן, במסגרת תפקידו טיפל בכל הנושאים השוטפים של המשרד, בין היתר גם בניהול השוטף של האמנים המיוצגים במשרד".

עוד הוסיפו: "חשוב לציין ולהדגיש פעם אחת ולתמיד שבני פרץ מעולם לא היה שותף בליאם הפקות ו/או בייצוג האמנים בחברה. ליאם הפקות הייתה ותשאר בבעלותו הבלעדית של אייל גולן״.

מחברת רות הפקות ומוסיקה בע״מ – המייצגת של איתי לוי – נמסר:  "איתי לוי עוסק בימים אלה בפרוייקטים שונים ומגוונים הקשורים לפעילות האמנותית והמוסיקלית שלו והוא מעדיף להתמקד בכך ולא בהשמצות חסרות כל בסיס ואחיזה במציאות. בהזדמנות זו מבקש לאיתי לאחל לעם ישראל בכלל ולבני פרץ משפחתו בפרט בריאות איתנה ומזל טוב לרך הנולד".

בני פרץ הגיב: "התביעה כנגד איתי לוי טרם הוגשה. היום ניתנה החלטת הבורר, שופט בית המשפט העליון (בדימוס) יורם דנציגר, שקיבלה את בקשתו של בני פרץ לתיקון תביעתו כנגד אייל גולן וליאם הפקות והגדלתה בסכום של 8 מיליון שח נוספים. בסך הכולל נתבעים אייל גולן וליאם הפקות לשלם לבני פרץ, בעת הנוכחית, סכום של למעלה מ-60 מיליון שח, לרבות בגין הנזקים שנגרמו לבני פרץ בעקבות אותו הסכם הפסול שכרתו אייל גולן ואיתי לוי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן