הפקת "הזמר במסכה" עברה על החוקים וסיפרה לאופירה אסייג מי עומדת מאחורי הפטריה?!

שמועות בתעשייה מספרות שהפקת ״הזמר במסכה" רמזה לאופירה אסייג שמיכל אמדורסקי עומדת מאחורי הפטריה. האם כך באמת הם פני הדברים?

האם ההפקה של הזמר במסכה רימתה את הצופים? גולשים ברשת תהו על ההצלחה המפתיעה של אופירה אסייג כאשר גם באתר וואלה רמזו שההפקה אכן התערבה והוליכה שולל את הקהל. טור שהעלה כתב העלה תהיות אצל צופים וגולשים רבים לגבי יכולת הניבוי של אופירה אסייג שהחליטה לשנות את דעתה משום מקום אחרי שכל הפרקים חזתה כי ניקול ראידמן בסמכה אך ברגע האחרון שינתה את דעתה ואמרה שזאת מיכל אמדורסקי. הדבר הפתיע מאד את הקהל שהרגיש מרומה.

בן בירון בראודה כתב אתר וואלה חשף בין היתר את התחושות שלו: ״לצערי החשיפה של אמדורסקי אחראית גם לאחד הרגעים התמוהים של הערב, רגע שמערער את האמון בין הצופים לתכנית, אמון שברירי במיוחד בפורמט שבנוי על סודות כמו "הזמר במסכה". עוד הוא הוסיף: "לאורך כל הפרק התעקשה אופירה אסייג שהפטריה היא ניקול ראידמן, לא סתם התעקשה – היא חתמה על זה, נתנה שלל נימוקים, הסבירה לפאנל למה היא צודקת, היא כמעט עלתה לבמה כדי להוריד לה את המסכה ולחסוך זמן, ואז במחי תשובה אחת שינתה את דעתה ועברה למיכל אמדורסקי? איפה היו חושי הבילוש כמה דקות קודם לכן? ואיך היא לא ראתה, כמו כולנו, את כתובת הנצנצים שהייתה תלויה על הקיר? האם מישהו בהפקה לחש לה? אני דורש שתוקם ועדת חקירה בנושא מיד לאחר זאת שתבדוק את כשלונות ניהול הקורונה".

כאמור, אופירה הסבירה את הבחירה שלה בניקול ואמרה לפאנל למה היא בטוחה שהיא הפעם פוגעת בהימור שלה. לפתע, תשובה אחת של הזמרת שינתה את ההחלטה שלה והיא החליטה שזאת מיכל אמדורסקי. השאלה המרכזית היא איפה היו החושים שלה ממש כמה רגעים לפני כן? האם מישהו בהפקה לחש לה? הגולשים ברשת היו המומים מהמהפך של אופירה וחשים נבגדים.

אין ספק שההפקה מעודדת את שולחן השופטים לזרוק לאוויר שמות לא ריאליים, זה טוב לפרומואים וגם יוצר אצל הצופים ספק קטן, שאולי בהמשך העונה עוד נראה גברת חברת כנסת קופצת מתחפושת של שפירית, אבל אבל אם "הזמר" רוצה שניקח את התחרות ברצינות, השופטים יצטרכו גם לפגוע לפעמים. בינתיים זה לא הולך להם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן