מזל טוב! אלינה לוי ודור פרי התחתנו בטקס מצומצם בים

אלינה לוי ובעלה נשבעו אמונים אל מול קומץ מצומצם של חברים ובני משפחה כשהכלה לבושה בשמלה של המעצב אלון ליבנה שנראתה יפה מאד על החול

אחרי הרבה זמן, אלינה לוי ובעלה התחתנו. השניים התארסו לפני כשנה במהלך חופשה בחו"ל – אבל נראה שההמתנה השתלמה, כי אמש צעדו השניים אל עבר החופה בחוף ים בקיסריה ונשבעו אמונים אל מול קומץ מצומצם של חברים ובני משפחה כשהכלה לבושה בשמלה של המעצב אלון ליבנה שנראתה יפה מאד על החול בים.

אלינה לוי ובעלה חשבו שיתחתנו בסתיו שעבר, אבל אז קיבלה את ההצעה להשתתף בריאליטי על האי הבודד, בעונת ה-VIP שהסתיימה בחודש שעבר. התאריך החלופי, בחודש יוני, נדחה בגלל הקורונה והאיסור על התקהלות, אז לוי נאלצה לדחות את החתונה שוב, הפעם ל-20 באוקטובר 2020 וזה קרה.

כזכור, אלינה, שחוותה קשיים עם החתונה בשל היותה בת לאם נוצרייה ואב יהודי, סיפרה על הדחייה בפוסט מתוק במיוחד בעמוד האינסטגרם שלה, אך מאז הזמן עבר, תאריך חדש נקבע – והיום הזוג מאושר זכה לעמוד מתחת לחופה. "עוד לפני הקורונה היינו אמורים לטוס לקפריסין להתחתן. בסופו של דבר וברוח התקופה החלטנו לעשות טקס חתונה, אחד עם השנייה שבו אנחנו חותמים על החוזה הנשמתי בינינו. כל המהות של הטקס הערב זה הזוגיות של דור ושלי. אנחנו שמים את הטבעות על השרשת היום, כסימן להתחייבות אבל גם משאיר מקום לשלב הבא, שבו נעביר את הטבעות לאצבע. מחכים להזדמנות שנוכל לחגוג עם כל המשפחה והחברים". אמרה אלינה.

אלינה לוי התחתנה

שנה וחצי לאחר שהתארסו, אלינה לוי ודור פרי התחתנו הערב בקיסריה תחת מגבלות הקורונה. את השמלה עיצב אלון ליבנה. מזל טוב!‏

Posted by ‎גיא פינס‎ on Tuesday, 20 October 2020

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן