הלם בתעשייה: הזמרת זהבה בן תכנס לבית "האח הגדול" כדיירת

הזמרת המפורסמת קבילה הצעה להשתתף בעונה הקרובה של התכנית המצליחה – האם זה יצא לפועל?

זהבה בן ומנהלה נפגשו לאחרונה עם הפקת "האח הגדול" לדון בנושא הצטרפותה לריאליטי. החלטה סופית טרם התקבלה, כך פרסם ערן סוויסה. נראה כי בהחלטה להפקה יש ענין להכניס את זהבה בן לעונה הקרובה על מנת להעלות את סקרנות הצופים ולגרום להם לגדלות צדדים חדשים של הזמרת שהתפרסמה בשנות התשעים.

כזכור, לפני כחודשיים, רגע לפני הסגר שהוטל עלינו בגלל הקורונה, זהבה בן שחררה שיר חדש בשם "בא לי". כאשר אחר כך היא שחררה גרסה אקוסטית לשיר. היא אמרה: "אחרי שהוצאתי את השיר התחלתי לקבל המון קאברים של השיר בביצועים אקוסטיים, והרבה פנו אלי וכתבו שהם ישמחו לשמוע אותי מבצעת את השיר עם כלים אקוסטיים. מאוד אהבתי איך שהשיר נשמע כשהוא בליווי של פסנתר או גיטרה בלבד, אז אמרתי 'למה לא?'"

על משבר הקורונה אמרה: "בשלב הראשון היתה איזו מין טלטלה פנימית. פתאום כל מה מה שאני עובדת עליו נעצר. בדיוק הייתי בחזרות למופע חדש שאני עובדת עליו כבר כמה חודשים, היה כבר תאריך למופע השקה, ואז התחילו להגיע הביטולים. אבל אחרי שעיכלתי שזה המצב, שהוא עולמי ושאין לי יכולת להשפיע עליו – החלטתי לשנות פאזה, לקחת הכל בטוב ולהזכיר לעצמי שהכל בידי שמיים". העונה החדשה של "האח הגדול" צפויה לעלות לאוויר לקראת ה12.12.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן