מצמרר: סרטון מיוחד שצילמה מירית הררי ליום שאחרי מותה נחשף

הסרטון שמירית הררי ביקשה שיפורסם אחרי מותה: "אם אתם צופים בזה, כנראה שהפור נפל" – צפו ברגעיה האחרונים של האשה האמיצה

לפני כחודש הלכה מירית לעולמה, ורבים הגיעו ללוות אותה בדרכה האחרונה. בני משפחה וחברים הקיפו את דידי ואת שלוש הבנות המשותפות שהביאו לעולם. אמש פרסם בית החולים "איכילוב" שבתל אביב סרטון שצילמה מירית בחדר הטיפולים. בין היתר היא אמרה: "אם אתם רואים את הוידאו הזה – כנראה שהפור נפל, כי הוידאו הזה נועד ליום שאחרי. תודה ענקית לאהבה שכולם הרעיפו עליי, על התפילות ועל החיזוקים. זה לא מובן מאליו בכלל".

עוד הוסיפה: "זו השנה הכי יפה בחיים שלי. עברתי דברים לא פשוטים, קשים. אבל בשנה הזו קיבלתי את ההזדמנות להוציא את הטוב שבי, קיבלתי משמעות. לא ידעתי לכמה זמן… אבל המשמעות שקיבלתי בשנה הזו, לא זכיתי לה ב-51 שנים שקדמו לה. זה הדבר הנפלא ביותר מבחינתי".

לסיכום אמרה: "המסר הענק שאני רוצה להעביר לכולם זה לא לפחד. אני יודעת שזה לא פשוט להפנים דבר כזה, אבל זה אפשרי. תהיו באמונה שאנחנו פה ממילא לא לנצח. אנחנו מגיעים ל-60 או 70 שנה. צריך לחשוב מה המשמעות שלנו בחיים. בעיני המשמעות זו אהבת חינם, לעשות טוב, לחזק אחרים. תחשבו לפני שאתם כועסים ודעו שכל המחלות, גם הסרטן. אני באמונה שלמה שאנחנו יוצרים את המחלה, עם כעסים ותסכול שקיים בתוכנו. זכיתי להנות ואני מאחלת לכולם אהבת חינם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן