ח"כ נפתלי בנט אושפז בבית החולים בפעם השנייה

ח"כ נפתלי בנט אושפז במהלך הסופ"ש בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, עקב "כאבים בגב", וזאת בפעם השנייה בתוך שבוע.

ביום שלישי שעבר, התאשפז בנט בבית החולים 'שיבא' לסדרת בדיקות לאחר שחש בכאבים בצוואר. בנט, עבר טיפול בהרדמה והשתחרר למחרת. במהלך השבת, בעקבות כאבים בגב, הוא התאשפז שוב ומלשכתו נמסר כי מדובר בהמשך של הטיפול בבעיות הגב מהן הוא סובל בתקופה האחרונה. ביום רביעי, עדכן בנט ברשתות על הטיפול שעבר.

הוא כתב: "עברתי אתמול טיפול בגב (בהרדמה, סליחה שלא הייתי זמין…). אני מרגיש מצויין. תודה גדולה לצוות הרפואי המסור של ביה"ח שיבא. בשעות הקרובות אצא הביתה". ביום חמישי נאם בנט בכנסת על הסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות ואמר כי "אנו תומכים בהסכם השלום ההיסטורי. את הריבונות שעליה ויתר נתניהו, אנחנו ניישם".

מלשכת בנט נמסר כי "מאז שירותו הצבאי בסיירת מטכ"ל, בנט מתמודד עם בעיית גב ומעת לעת הוא מטופל בשל כך". עוד הבהירוכי "ההליך הרפואי אותו עבר היום הוא המשך לאותו טיפול שעבר בשבוע החולף". אגב, פרשן החדשות עמית סגל, עדכן כי הסיבה לאשפוז ולהגעתו של בנט בסוף השבוע לבית החולים, היא פריצת דיסק ממנה הוא סובל. לאחר הטיפול הראשון, אמר בנט: "תודה גדולה לצוות הרפואי המסור של בית החולים שיבא. בשעות הקרובות אצא הביתה. תודה על התמיכה – אתם מקור הכוח שלי. חוזר עכשיו לעבוד בשבילכם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן