אילון נופר, מייסדת "מיומנה", עברה כריתה כפולה בגלל סרטן השד

בראיון שהעניקה לעיתון לאישה דיברה אילון נופר, מייסדת "מיומנה", על מצבה והחליטה לא לעבור שחזור: "לא חסר בי דבר. יש בי עוד כמויות של אהבה, חמלה ועוצמה נשית"

אילון נופר בת ה-49 התראיינה לעיתון לאישה וסיפקה הסברים על התחושה להיות "בלי" עקב כריתה שעברה. "הכירורג שלי המליץ לא לעשות שחזור בזמן הניתוח, ניגשתי לברר את הנושא עם פלסטיקאים, אונקולוגים ונשים שעברו שחזור. התברר לי שמדובר בסדרת ניתוחים לא פשוטה, בלשון המעטה. למרות זאת נשים רבות בוחרות בה, כי זה באמת לא נתפס לצאת מהניתוח ללא איבר שמגדיר אותנו כנשים. זה להיות חריגה".

נופר הוסיפה: "לקח לי לא מעט זמן עד שיכולתי בלב שלם לומר שאוכל לשאת את היעדר השדיים, ואלבש את היעדרם בגאווה לא רק עבורי אלא גם עבור נשים אחרות. שיראו שזה לא רק בסדר, זה מהמם ואין צורך להכניס את עצמנו לאינסוף ניתוחים והתמודדויות בנוסף לכל מה שאנחנו עוברות. החיים לא מדברים על שלמות אלא על השלמה, והגיע הזמן שלי לחיות את מה שאני מטיפה לו. כשנכנסתי לניתוח אמרתי לכירורג: אני לא הולכת לעשות שחזור, תמתח אותי כהוגן, אני רוצה להיות הכי שטוחה בעולם".

עוד אמרה: "הוא שאל כמה פעמים אם אני בטוחה. ככל שיראו יותר נשים כרותות חזה, זה יפתח לנשים עוד אופציה לבטא את הנשיות שלהן גם ללא שדיים, כמו שהן. עד שלא תהיה תרופה, נשים יכרתו את השדיים והשחלות שלהן כדי להמשיך לחיות, ואני אחת מהן", היא אומרת. "זה חלק מלהיות אישה בעידן שלנו, וגם בזה אפשר למצוא יופי. כאישה נטולת שחלות ושדיים, ובוודאי אהיה בעתיד גם נטולת רחם, אני עדיין אישה מושלמת. לא חסר בי דבר. יש בי עוד כמויות של אהבה, חמלה ועוצמה נשית, וזה מה שהייתי רוצה להעביר".

צילום איתן טל

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן