כוכב הרשת מת מקורונה אחרי שהתכחש למחלה

דמיטרי סטוז'וק משפיען רשת בתחום הכושר והבריאות, אוקראיני בן 33, שהאמין כי נגיף הקורונה והמגיפה העולמית שהוכרזה עקב התפשטותו מאז תחילת השנה, לא קיים, מת לאחר שנאבק בסיבוכי קורונה.

דמיטרי סטוז'וק כוכב הרשת מת מנגיף הקורונה. גרושתו ואם שלושת ילדיו, סופיה סטוז'וק אישרה את הידיעה על פטירתו בפוסט שהעלתה לאינסטגרם. היא כתבה רק: "דימה כבר לא איתנו. ליבו לא יכול היה לעמוד בכך." בשבוע שעבר עדכן את העוקבים שלו במצבו ממיטתו בבית החולים וקרא להם שלא לזלזל בנגיף. "חשבתי שאין דבר כזה קורונה, עד שחליתי".

הוא המשיך: "הרגשתי רע בטורקיה. התעוררתי באמצע הלילה כי הצוואר שלי היה נפוח והתקשיתי לנשום. גם הבטן שלי כאבה קצת. למחרת התחיל שיעול, אבל לא היה לי חום. גם לא היו תסמינים מסוימים של המחלה". הוא סיפר שחזר לאוקראינה ועשה כמה בדיקות, כולל בדיקת קורונה שיצאה חיובית, ועל הטיפול שקיבל בבית החולים שכלל סיוע נשימה.

גרושתו סופיה עדכנה מיד אחר כך כי מצבו קשה. "יש לו בעיות במערכת הלב ובכלי הדם. הלב שלו לא מתמודד. מצבו חמור מאוד ואיש אינו יכול לעשות עם זה דבר. עשיתי כל מה שיכולתי כדי שאבי שלושת ילדיי יחיה. אבל שום דבר לא תלוי בי עכשיו. נותרו רק זיכרונות חמים ושלושה ילדים יפים". סופיה סיפרה ל-3.5 מיליון עוקביה כי סיבוכי הקורונה גרמו לדימטרי לבעיות במערכת הלב וכלי הדם, וליבו התקשה להתמודד איתן. היא ציינה שמצבו היה חמור ביותר.

סטוז'וק היה מאושפז במשך שמונה ימים, וב-15 באוקטובר הרשו לו רופאיו לעבור לטיפול בבית, אלא שלמחרת הוא הובהל שוב לבית החולים, שם נפטר.לדימיטרי סטוז'וק היו יותר מ-1.1 מיליון עוקבים, הוא היה שרירן שהקפיד על אורח חיים בריא וספורטיבי. הוא התגלה כחולה בקורונה לאחר ששב מטיול שערך לאחרונה בטורקיה. מיד לאחר שנדבק אושפז בבית חולים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן