הזמרת אילנה רובינא נפטרה אחרי שחלתה בקורונה

השחקנית, הזמרת והדוגמנית אילנה רובינא נפטרה מקורונה בגיל 86. רובינא הייתה ביתם של המשורר אלכסנדר פן ושחקנית התאטרון חנה רובינא.

השחקנית, הזמרת והדוגמנית אילנה רובינא נפטרה מקורונה בגיל 86. היא השתתפה בתכנית של להקת בצל ירוק בסוף שנות החמישים, ונישאה לאורי זוהר, איתו ביצעה את 'החופש בבית הבראה', הזוג התגרש לאחר שנתיים. בין להיטיה: שיר הדרך, שיר הפילפל ו'אריסים' ושיחקה בסרט 'איי לייק מייק'.

אגב, אביה לא גדל בבית, ורובינא גדלה במשפחות אמנה ובקיבוץ, לאחר שירותה הצבאי יצאה ללימודי שירה באיטליה ובחזרתה, הפכה לאחת הזמרות הידועות בארץ. בתחילת שנות השבעים זכתה בפסטיבל הזמר החסידי עם 'יברכך' ושנתיים לאחר מכן הגיעה למקום האחרון בפסטיבל הזמר עם 'נערי שגדל'. אחד השירים הידועים שלה הוא 'הגבירה בחום' דואט עם יוסי בנאי למילים של המשורר הצרפתי ז'ורז מוסטקי.

היא התחתנה לביל סטיוארט ומהר מאוד התגרשה ממנה. היא עברה לישראל, עסקה בדוגמנות והחלה להופיע במועדון התיאטרון. באותה עת יצא לאור להיטה הראשון, "שיר הדרך". היא הצטרפה לתכנית הרביעית של להקת "בצל ירוק", שם היא שרה עם שמעון ישראלי את "השמלה הסגולה" של סשה ארגוב. היא התחתנה עם אורי זוהר, ממנו נפרדה לאחר שנתיים. באותה תקופה הפכה אילנה רובינא לזמרת פופולרית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן