מירב ישראל נפרדה מבעלה בגלל בגידות?

"הסיפור הוא שכבוד צריך להיות הדדי. ברגע שאין כבוד, אין מערכת זוגית". כך אמרה מירב ישראל אחרי שהתגרשה סופית מבעלה

מירב ישראל צעדה לקראת פרק חדש בחיים: האישה ובעלה אייל החליטו לפרק את החבילה לפני כמה חודשים ומתגוררים כבר זמן מה בנפרד, עכשיו הם מסיימים את הפרק הזה בחייהם ולפני חודש נפגשו על מדרגות הרבנות והתגרשו באופן רשמי. בראיון היא סיפרה: "הסיפור הוא שכבוד צריך להיות הדדי. ברגע שאין כבוד, אין מערכת זוגית. מי שעוברת את זה, מבינה. אם הייתי יושבת פה והייתי שומעת אותך מראיין מישהי אחרת והיא היתה אומרת לך שלא היה כבוד, הייתי מבינה מיד. לא הייתה הערכה".

עוד אמרה: "אני לא חושבת שזה בא ממקום רע, אולי מחוסר הבנה. אני ממש נזהרת כי אני יודעת שמחר הבת שלי תגדל ותראה כתבות ואני באמת לא רוצה ללכלך חס וחלילה. הוא אבא שלהם והוא אבא מושלם, באמת. אבל כבעל הוא לא היה שם. הוא לא היה. עברתי חוויה ויצאתי מחוזקת, אני כל יום מודה לבורא עולם שנתנו לי את האופציה להיות שם. שם למדתי שאיפה שלא טוב לי אני לא נשארת. באמת, שיננתי מנטרה, כל בוקר כשקמתי אמרתי: איפה שלא טוב לי, אני לא שם. אני יודעת מה אומרים, 'עלה לה השתן'."

לסיכום אמרה: "יכולים להגיד מה שרוצים, אני לא עשיתי את זה כי התפרסמתי. זה מגוחך כי שנתיים אחרי התכנית עוד ניסיתי. אם הייתי עושה את זה חצי שנה אחרי אז מילא, אבל אני שנתיים סחבתי. אני לא כבר בשיא הפרסום שלי, אני לא יודעת מה אתם רוצים. בראש השנה בכיתי כמו שלא בכיתי בחיים, זאת הייתה באמת כאפה מטורפת, לא האמנתי שתבוא לי כזאת מציאות לפנים. אני שרגילה להכין את הבית, שהכל יהיה נקי, שהילדים יהיו מגוהצים ומתוקתקים והכל חדש, הולכים ביחד כל המשפחה. פתאום אתה לבד בכל המערכה הזאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן