בקי גריפין נגד מירב מיכאלי: "אייל ברקוביץ דחף לי ידיים לתחתונים"

המגישה זעמה על התמיכה של חברת הכנסת באייל ברקוביץ אחרי הויכוח שהיה לו עם מירי רגב

בקי גריפין טוענת כבר שנים שברקו שלח לה ידיים וניסה להשכיב אותה. שדרנית הקווים לשעבר שעבדה בערוץ הספורט טוענת כי כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' הטריד אותה מינית. בפוסט שגריפין העלתה לעמוד הפייסבוק שלה בעבר היא טענה כי "אייל ברקוביץ׳ עקב אחרי עם הרכב פעם ממסעדה (הקיוטו בהרצליה) לבר (האייס בתל אביב). שם הוא דחף לי בכוח ידיים למכנסיים במקום הומה אדם ומן הסתם העפתי אותו ממני. הוא המשיך, וניסה לגרום לי לעזוב את המקום כדי ללכת איתו לחדר שלו בבית מלון כי הוא היה לדבריו 'מת לקרוע לי ת׳צורה'".

בפוסט שהעלתה בעקבות התמיכה של מיכאלי בשחקן העבר היא כתבה: "מה שקורה עם רגב vs ברקו ראוי למחקר פסיכואנליטי של החברה הישראלית. אם הייתי שואלת אתכם איך אתם רואים את העולם, באיזה גוונים, מה הייתם עונים לי? את מה שנדמה לכם? את מה שהייתם רוצים להאמין על עצמכם, וש‏אחרים יחשבו גם כן? או את האמת הנקייה? "

גריפין סיכמה: "לפני שאתם רצים לכתוב פוסט, אתם עושים מחקר כלשהו על האנשים שאתם מביעים נגדם עמדה כה נחרצת? אתם בודקים מה הייתה עמדתכם הסוגיה דומה, בפרשה אחרת בה היו מעורבים אנשים אחרים? מה שהכי מפליא אותי בסיפור הזה. אתם מזועזעים ממירי רגב שאיימה על בן אדם ללא נסיון ממשי באימון — שלא יהיה מאמן לאומי —עד שלא יתנצל על דברי הדיבה שלו? מדובר בבן אדם שכבר איים ותקף. מאיים בתביעות דיבה כל הזמן…אבל הוא יכול לומר מה שבא לו?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן