גיא מרוז כמעט פונה לבית חולים בשידור חי בפייסבוק

המגיש החל לחוש כאבי בטן מול 19000 צופים בפייסבוק וכמעט פונה לבית החולים – במזל זה נגמר ללא פגיעה גופנית ממשית

גיא מרוז כמעט פונה לבית חולים בשידור חי בפייסבוק. בפוסט שהעלה הוא סיפר: "מול 19000 צופים (כך התברר לי עכשיו) חשתי כאבים בבטן שלא חשתי מעולם. תינוק רצה לצאת או לפחות קרע אותי מבפנים. לראשונה בחיי הטלויזיה שלי התנתקתי מהמיקרופון תוך כדי שידור חי ועליתי למעלה כשאני משאיר את אשתי המומה, לא מבינה מה מתרחש (לא יכולתי להגיד בשידור אני חושב שכל מאגר הגז של ישראל רוצה לצאת ממני באופן לא טבעי, כך חשבתי) ונשכבתי מתפתל על הרצפה (כאמור מכאבים שלא העליתי על הדעת שמישהו יכול היה לייצר)".

מרוז הוסיף: "שוב, אני מלא הערכה לכן הנשים, שיולדות מדי כמה שנים, לא מבין איך אתן מסכימות להשתתף באירוע הזה. אורלי בשלב מסוים קטעה את השידור- הייתה בטוחה שאני עובר למעלה התקף לב- ורצתה להטיס אותי לבית החולים. הזכרתי לה שנשבעתי- שעד שהקורונה הזה לא נגמר- אני לא נכנס לבית חולים. בסוף החלטנו על הליכה לרופא שעוסק בעניינים שנמצאים בין הברכיים למתניים. שתי דקות הספיקו לו כדי להניח שמדובר באבנים בכליות ועכשיו צריך רק לאושש את זה באולטרסאונד ובדיקות למיניהן".

לסיכום כתב: "אז אני כנראה אחיה, צר לי להודיע, היו רגעים היום שלא ממש רציתי להמשיך עם המיזם הזה, חיים. ועכשיו אני פונה לחכמת ההמונים- עד שאבצע את הבדיקות- התור הקרוב הוא רק לקראת סוף השבוע הבא- יש לכם איזה רעיון מה יכול להקל, לזרז, לסיים את המפגע הזה? אשמח לשמוע ואנא חסכו ממני את -הלוואי שתסבול, אלוהים מעניש אותך, שיהיו לך אבנים בכל הגוף- עזבו, זה אפילו כבר לא פוגע, זה סתם מעכב בעוד חצי שניה. סוף שבוע נעים ונתראה כמובן בכיכר רבין שמונה בערב, אנחנו נהיה על הבמה המרכזית- אני אורלי ולהקת האבנים המתגלגלות החוצה. אני מקווה."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן