עוז זהבי נגד הקורונה: "העולם השתגע! הקורונה הזאת זה חרטא גדולה"

השחקן כועס על מה שקורה במדינה בעקבות הנגיף שהרס את עולם התרבות: "אני כועס על הממשלה, על הסגר, על העולם. אני מאמין שבסוף בחיים הכל עובר, או שצריך ללמוד לחיות עם הכל. גם בין המדרכות צומח דשא, זאת אומרת שאי אפשר להפסיק את החיים. אני בטוח שהקורונה תהיה פסיק בהיסטוריה".

עוז זהבי התבטא על מצב התרבות בארץ ועל הקורונה: ״כל הקורונה הזאת זה חרטא אחת גדולה. אני לא מאמין בזה, זה בולשיט אחד גדול. מדינת ישראל אף פעם לא הצטיינה בלפתור בעיות טוב יותר מהעולם, אז אולי אני כועס על העולם על שהוא מאפשר לקורונה לקרות, וגם על כך שהוא מוליך אותנו בצורה הזו. משהו בצייתנות הזו פוגע בי עמוק, בציפור הנפש שלי, שהיא חופש".

עוד אמר: "כשיורד גשם, אין חוק שאומר 'אל תצא החוצה כי תירטב', זה באחריותך. עכשיו אני מרגיש שלקחו לנו משהו והחליטו בשבילנו, ועל זה אני כועס. אבל אני מזכיר לעצמי שאני יצור חופשי ומשתדל להגיד לעצמי שאני בוחר לכבד את החוק ולא מכריחים אותי. אבא שלי אמר לי שהוא גאה בי במובן האישי, על איך שאני דואג לחיים שלי. הוא אמר שהוא רואה שאני מנווט את החיים שלי באחריות, כשעברנו לגור בקדימה".

לסיכום אמר: "אמא שלי, יוספה, עפה עלי כל הזמן. אם אני מעלה תמונה באינסטגרם, היא כותבת כמה אני יפה ומוכשר. הם תמיד היו גב, קיבלתי המון אהבה וחיזוקים מהוריי. לאמא שלי קשה בקורונה, היא משפחתית מאוד, אוהבת לארח את כולם ונוכחת מאוד בחיים של כולנו, וזה קשה לה שאי אפשר, אבל מתמודדים. נפגשנו הרבה כשהיה מותר. אני מאמין שבסוף בחיים הכל עובר, או שצריך ללמוד לחיות עם הכל. גם בין המדרכות צומח דשא, זאת אומרת שאי אפשר להפסיק את החיים. אני בטוח שהקורונה תהיה פסיק בהיסטוריה".

עוז זהבי: ״כל הקורונה הזאת זה חרטא אחת גדולה״

עוז זהבי: ״כל הקורונה הזאת זה חרטא אחת גדולה. אני לא מאמין בזה, זה בולשיט אחד גדול״

Posted by ‎גיא פינס‎ on Saturday, 17 October 2020

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן