נסרין קדרי במכתב פתוח: "האקס שלי לא פוצץ אותי מכות"

אחרי השמועות על אלימות קשה שהופנתה נגד נסרין על ידי האקס שלה אושר, קדרין מגיבה לשמועות. הייתה אלימות? היא הזמינה משטרה? הם במשבר עמוק?

נסרין קדרי במכתב פתוח ובלעדי לפורטל עומרי חיון החליטה להגיב: ״היו ריבים וצעקות אבל לא הייתה אלימות ואם מקורות שלך במשטרה אומרים אחרת זה חמור לגמרי. אושר ואני נפרדו כבר לפני חודשיים אני לא מבינה את הידיעות שפורסמו. ממש קשה לי, זה מגיע לאמא שלי השמועות ולמשפחה שלו ושלי, לא פוצצו אותי מכות אני בסדר״.

כזכור, בעיות ומורכבות במערכת היחסים בין אושר לנסרין גרמו לסביבתה הקרובה לדאגה רבה ולמסקנה כי השניים לא יכולים להמשיך ולהיות יחד, אך בפועל, כאמור, נסרין ואושר סיימו את הקשר ביניהם אחרי שנסרין הזמינה משטרה לבן זוגה. הריבים הקולניים הגיעו לפתח בתיהם של השכנים של קדרי, שדיווחו על צעקות.

"זה לא היה פשוט עבורם לקרוא את זה ולהבין שכולם יודעים את מה שהם עברו, אבל הם נמצאים בקשר כל כך מורכב שזה לא השפיע לכאן או לכאן". למרות המילים הללו העימותים בין השניים החריפו ועלו שלב ולפני מספר שבועות הזמינה קדרי ניידת משטרה לבן דוד, לאחר שהרגישה מאוימת על ידו. על פי קדרי השניים סיימו את הקשר ביניהם והמשיכו הלאה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן