אמיצה: איריס קול התאשפזה בבית חולים פסיכיאטרי ומתמודדת עם הפרעה נפשית

מגישת הרדיו עברה שנים קשות עד שטיפלה בעצמה. היא חשבה ששולטים בה, שמאזינים לה, ששולחים אליה מסרים סמויים, שרוצים לקחת לה את הילדים ועוד

בראיון שערכה עם רז שכניק בסוף השבוע היא אמרה: "זה נבנה לי בראש. פתאום הגעתי להכרה – כשקראתי דברים, כשראיתי בטלוויזיה, כשהייתי בר־ דיו, כשדיברו אליי שאני תחת שליטה של משהו שאני לא יכולה לגלות מהו, שאני לא יכולה לעלות עליו, ושכולם כביכול משתפים איתו פעולה. אני לא מבינה מה המטרה של זה, אבל אני מרגישה שכל דבר קשור לזה. שכל מה שאומרים לי – הילדים, בעלי דרור, ההורים שלי ובעבודה – שום דבר לא מקרי".

עוד הוסיפה: "גם כל מה שמשמיעים ברדיו ובטלוויזיה, אפילו שירים שאני בוחרת בסלולר וביוטיוב – הכל לא מקרי. ואני לא מצליחה להבין מה השורש של זה. האם אני יחידה בעולם או שזה ניסוי עולמי ונבחנו כמה כאלה וביקשו הזמנה ממישהו? לא הבנתי את ההיגיון של המחשבות שלי, והן לא הניחו לי. היו לי הרבה בכי והסתגרות. פתאום אני אומרת לדרור דברים שלא נשמעים לו הגיוניים. אבל בגלל שיד־ עתי שזה נשמע מופרך, כל מה שיש לי בראש, מאוד נזהרתי לחלוק את זה ולא סיפרתי. הרי בוא נגיד את האמת, זה נשמע פסיכי לגמרי. וגם אם זה לא היה נשמע לי הגיוני פה ושם, עדיין חשבתי שאם דרור משתף פעולה עם אותו גורם עלום, אז הוא ממילא לא יגלה לי".

לסיכום אמרה על הנושא הכאוב: "איך שלא הסתכלתי על זה, הבנתי שלשתף את התחושות שלי לא יוליד תשובה כי או שיחשבו שאני פסיכית או שהמערכת דרשה ממנו לא לשתף איתי פעולה ולגלות לי שהוא חלק ממשהו גדול שעושה בי איזשהו ניסוי. באותה תקופה חשבתי שזה מתבצע אולי כדי לשפר אותי, אבל לא ידעתי. והיה גם רגע שבו האשמתי את דרור, כבר לא יכולתי לשאת את זה. אמרתי לו: 'מה אתה עושה לילדים שכולם נגדי?' הוא ענה כמובן שמה פתאום. הוא ראה שמשהו עובר עליי, אבל לא הבין באיזה סדר גודל, לדעתי. הוא התייעץ עם רופאת המשפחה, שהיא גם חברה שלנו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן