בן הזוג של נסרין קדרי תקף אותה פיזית והיא הזמינה משטרה לדירה

מיקי לוין מפרסמת כי הזמרת רבה עם אושר בן דוד והיחסים בין השניים זה לא מה שהיה פעם

בעיות ומורכבות במערכת היחסים בין אושר לנסרין גרמו לסביבתה הקרובה לדאגה רבה ולמסקנה כי השניים לא יכולים להמשיך ולהיות יחד, אך בפועל, כאמור, נסרין ואושר רחוקים מלסיים את הקשר ביניהם למרות שנסרין הזמינה משטרה לבן זוגה. הריבים הקולניים הגיעו לפתח בתיהם של השכנים של קדרי, שמתלוננים על צעקות ודואגים לשלומה של הזמרת.

יש לציין כי נסרין ואושר לא גרים יחד. אושר אצל אמו בראשון לציון ואילו נסרין בדירה משלה. מתברר כי אושר בן דוד לא אוהב את הקריירה הזוהרת של קדרי, הוא מקנא לה, לא מוכן שתהיה בקרבת גברים אחרים ודורש ממנה להוריד הילוך בקריירה המוזיקלית שלה. מקורב לזמרת אמר: " למרות שאולי היה הגיוני שנסרין ואושר יפרדו אחרי שפורסם ברבים על כל הקשיים שיש להם, הם פשוט דיברו על הדברים וכרגע הכל ממשיך ביניהם רגיל".

"אמנם זה לא היה פשוט עבורם לקרוא את זה ולהבין שכולם יודעים את מה שהם עברו, אבל הם נמצאים בקשר כל כך מורכב שזה לא השפיע לכאן או לכאן". למרות המילים הללו העימותים בין השניים החריפו ועלו שלב ולפני מספר שבועות הזמינה קדרי ניידת משטרה לבן דוד, לאחר שהרגישה מאוימת על ידו. נראה שבקרוב מאד פיצוץ נוסף בין השניים יצא לתקשורת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן