סטפן לגר: "יש לי זין ענק ואני אצליף לכם בפנים איתו"

הזמר הגיע לראיון אצל איילה חסון וזעם על אופי השאלות של המגישה

סטפן לגר עצבני בעקבות ראיון שנערך לו עם אייל חסון. "ההורים שלך מקונגו?", שאלה חסון. "מטוגו", השיב לגר. חסון המשיכה: "ההורים שלך דיברו איתך צרפתית בילדות?". "כן, בטוגו מדברים צרפתית, והייתי בבית ספר צרפתי", ענה לגר. "אז מה אתה מרגיש? מה השייכות שלך?". הזמר השיב: "אני ישראלי, נולדתי בארץ, גדלתי בבת ים, חולון וראשון". לאחר מכן הוא העלה פוסט זועם: "עד מתי ישאלו אותי מאיפה אתה, אתה נולדת בארץ, אתה מרגיש ישראלי?"

"יש לי ז** ענק ואני אצליף לכם בפנים איתו. אני בא לריאיון, בכלל לא בנושא של הדבר הזה, ואני מרגיש שהבן האדם לא יודע מה לשאול אותי… כמה זמן אני צריך להיות בתעשייה בשביל שיפסיקו לשאול את השאלה הזאת? איפה כל הדברים שאני עושה. אנשים באים ומדברים איתי באנגלית, הנה אני מדבר עברית, בחייאת… כל הזמן אותן שאלות, הקוביות, החתיך… ואיפה כל הדברים החשובים שאני עושה? אף אחד לא מדבר אליהם".

"אותי רק שואלים שאלות על גזענות, תמיד אותי שואלים את השאלות האלה. מה אתה חושב על גזענות, מה אתה זה… ולמה לא שואלים גם אותו ואותו ואותו? למה רק אותי? לא רק סטפן צריך להגיד מה דעתו על גזענות. אתם יודעים מתי יהיה שינוי? כשישאלו מישהו שהוא לא שחור מה הוא חושב על גזענות נגד שחורים. לא כשתשאלו את הבן אדם השחור. ואז רושמים 'סטפן מתעצבן כששואלים אותו על גזענות' ואז אני יוצא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן