"אמא של הזמר נפטרה": איתי לוי עושה סוף לשמועות

הזמר הפופולרי הגיב בחריפות על שמועה שהופצה בנוגע למצבה הבריאותי של אמו שאושפזה עם אירוע מוחי • "בכיתי כמו תינוק, חשבתי שעובדים עלי"

אמא יקרה לו: על הקשר הקרוב בין הזמר איתי לוי לאמו רות דובר ונכתב לא מעט, וכעת הזמר המצליח שוב מוצא את עצמו בכותרות בהקשר למצבה הבריאותי של אמו. "מסתובבת שמועה שאמי, רות בת שרה, הדבר הכי יקר לי בעולם יותר מכל דבר שיש, יותר מהקריירה שלי, יותר מהאוויר שאני נושם ויותר מכל מה שאני חי במשך 32 שנה, שאמי היקרה שלי הלכה לעולמה", כתב לוי בפוסט שהעלה אמש (שלישי) לאינסטגרם שלו.

"אספר לכם שנרדמתי היום אחרי יום מטורף שעבר עליי, וקיבלתי מאות טלפונים שהכניסו אותי לחרדה שאני לא מכיר אותה. בכיתי כמו תינוק מעצם המחשבה שאולי לא מספרים לי שאולי עובדים עליי שאולי זה יכול לקרות", כתב לוי ואז פנה ישירות לאדם שהפיץ שמועה על מותה בטרם עת של אמו רות המתאוששת בימים אלה מאירוע מוחי, חמישי במספר שעברה. "אני רוצה לומר לאותו אדם שעשה את זה: אתה אדם רע ורשע. אכזר, חסר רחמים ולא זכאי לדרוך על האדמה הזאת שמלאה באנשים טובים וטהורים, מלאים בנתינה וגמילות חסדים", זעם לוי.

"אז אמא קודם סליחה. אני מתנצל בפנייך שיש אנשים רעים בעולם", פנה לאמו והוסיף מסר מרגש עם הבטחה לדאוג לה תמיד: "אני אשמור עלייך בחיי כל עוד אני דורך על האדמה שלא יהיה לך פגע רע ולא נגע רע. את האור שלי, הלב שלי, הדם שלי והאוויר שאני נושם. סליחה, סליחה, סליחה אמא". בסיומו של הפוסט, פנה לוי שוב לאדם שעמד מאחורי השמועה האכזרית: "אותו אדם שעשה את זה אני סולח לך, כי השומע ביזיונו ידום וישתוק. בוחר בשתיקה ומאמין בעשייה. אמא אני מאחל עד מאה ועשרים ואם צריך אתן לך שנים מחיי".

מהגולשים ביקש להתפלל לרפואת אמו: "מבקש מכם להתפלל לרפואתה של אמי רות בת שרה. כל תפילה תתקבל ברצון. שערי דמעה לא ננעלו", סיים את הפוסט המרגש עם התיוג #אמא שלי ותמונה שלו ושל אמו. הפוסט זכה ליותר מארבעים אלף לייקים ואלפי תגובות, רבות מהן מצד חבריו לתעשייה של לוי שביקשו לחזק את ידיו. "מחריד. תרגיש טוב אחי ובשורות טובות", כתב עדן חסון. "אוהב אותך חזק אחי. רק בשורות טובות", הוסיף נתן גושן. "וואו כמה רוע, איזה אנשים", כתבה רוסלנה רודינה, וסטפן לגר הוסיף: "גועל נפש אחי. לא ייאמן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן