הלם! ציפי רפאלי תעבור לתא VIP מיוחד בכלא נווה תרצה!?

גורמים בכלא מדווחים כי ישנה האפשרות שציפי רפאלי תעבור לתא VIP

התכנית של אנשי הכלא היא להעביר לאגף כעשרים אסירות כדי להקל על העומס ב"נווה תרצה", שם כלואה ציפי רפאלי. גורם בשב"ס אמר: "היו דיבורים של גורמים שונים בשב"ס להעביר אסירות כמו רפאלי לאגף של אולמרט. האגף ריק והוא מתאים בדיוק לצרכים של אסירות כמו רפאלי ואחרות. צריך להבין שנווה תרצה זה כלא הנשים היחיד בארץ שבו אסירות רוצחות מרצות עונש יחד עם אסירות נורמטיביות והפיקוח הוא די צמוד".

עוד הוסיף הגורם: "בבתי כלא של אסירים יש הפרדה בין אסירים מסוכנים בעיקר בתקופה הראשונה שהם מוכנסים לכלא לאסירים רגילים". אנו נזכיר לכם כי בעבר האגף הזה כלל השקעה של מיליוני שקלים. הוא נועד לאכלס את ראש הממשלה לשעבר שנדון לשנתיים מאסר בפועל. אולמרט ידע סודות מדינה רבים ולכן היה צורך להגן עליו ועל ביטחונו בתא מבודד כדי שלא ייסחט ולא ייפגע על ידי אנשים.

מי עוד היה כלוא בתא כזה? קובי פרץ,  הרב הראשי לשעבר יונה מצגר, יו"ר בנק פועלים לשעבר דני דנקנר, איש העסקים נוחי דנקנר ועוד. לפני מספר חודשים סיים נוחי דנקנר לרצות את עונשו ומאז הוחלט בשב"ס להוציא מהאגף את כל האסירים שהיו בו ולהעביר אותם לאגפים רגילים. האגף שופץ ומערכת הביוב עברה שיפוץ מסיבי. מטרת התכנית הזו היא שיהיה קל ביותר לפקח על רפאלי ושאר האסירות הנורמטיביות ולמנוע כל ניסיון מצד אסירות לסחוט אותן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן