עומר אדם קפץ לדובאי

הזמר לא נשאר בסגר בישראל והחליט להעביר את החג במפרץ הפרסי ולהתארח בקהילה היהודית במקום

עומר אדם התארח בחג סוכות בביתו של השייח חמד בן חאליפה והספיק לערוך ביקור מיוחד בבית הכנסת של הקהילה היהודית בדובאי ובבית חב"ד המקומי שם העביר את ארוחות החג והשבת. במוצאי החג, חגג עומר אדם את שמחת תורה יחד עם הקהילה היהודית בדובאי ונפגש עם נשיא הקהילה היהודית.

מיד עם הסכם השלום ההיסטורי, הזמר קיבל מסר מיוחד היישר ממשפחת המלוכה באמרויות. במקביל התקיימו מגעים לקראת מפגש ומופע מיוחד והיסטורי. החיבור המרגש התרחש לאחר שעומר שלח ברכה מיוחדת לפני מס חודשים למנהיגי האמירויות בעקבות הסיוע לקהילה היהודית שם ומשם הכול התגלגל עד לרגע שנחת עומר אדם במפרץ הפרסי.

אדם מסר: "זו תקופה מאתגרת שבה כל אחד מאיתנו עושה חשבון נפש בינו לבין חברו ובינו לבין בורא עולם. אני בחרתי להיות במקום חלומי זה ולהכיר עם מופלא שאוהב את עם ישראל. אני גאה להיות שגריר של מוסיקה ואומנות באמירויות, במקום שבו יש תקווה לעולם טוב יותר, בלי מלחמות, ובלי טרור במקום קסום שיש בו רק שמחה, ואהבת אדם. לפני מספר חודשים הזדמן לי לברך את השייח חמד בן חאליפה אל נחיין ואת נשיא הקהילה היהודית סולי וולף שבירכו אותי והזמינו אותי לכאן לביקורת. מיד ידעתי ששירים, מוסיקה ושמחה מקרבת ואני מרגיש שאני מייצג כל אחד ממכם פה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן