מזל טוב??! השורדת אלינה לוי בהיריון ראשון?

כוכבת הישרדות העלתה לפוסט בו היא החליטה לחשוף את מצבה לקראת בואו של העולל , או שלא?

אלינה לוי אשר עונה לגולשים שלה בפוסטים שהיא מעלה החליטה להסביר לכל הגולשים שמעוניינים לדעת האם היא בהריון או מתי זה יקרה.   לוי חשפיה כי אינה בהריון וגם לא לחוצה להביא ילדים לעולם ויש לה גם הסבר לכל המצב הזה: "בתקופה האחרונה עם שאלות החתונה הגיעו גם שאלות על ילדים. ו'יאללה תעשי מהר' כאילו מדובר בארוחת ביג מק בפס ייצור קליל".

עוד אמרה: "אני לא אומרת שאני לא רוצה ילדים, אני כן אומרת שדווקא בגלל הילדות שלי אני מבינה כמה משמעות יש להביא ילד לעולם הזה. ברור שאף פעם אי אפשר להיות מוכנה ואין הורה מושלם, זה לא קיים כמובן וזו גם לא השאיפה. אפשר להיות במודעות והבנה כמה הרגע הזה הוא משמעותי, ולא לעשות ילדים כי צריך".

לסיכום כתבה: "אני רוצה שלילד שלנו תיהיה נשמה שיודעת שהיא הגיעה אלינו מבחירה חופשית ולא מתוך תפקוד חברתי או טיימינג נכון לאנשים סביבנו ולא לנו. התחושה הזאת של הבחירה יכולה להגיע בכל גיל. מוכנות לא קשורה לשלב שבו אמרו לנו שאנחנו אמורים להיות מוכנים". לוי גם התייחסה לחתונה: "בתוך כל הטירוף הזה דור ואני החלטנו לא לתת למה שקורה בחוץ להכתיב לנו את הבחירה שלנו לחיות יחד את שארית חיינו, ואנחנו עושים טקס מצומצם מאוד ב- 20.10.20".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן